  • Data: 2017-10-15 21:44:29
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały rozgląda się za małym monitorkiem VGA:

    > Widziała ktoś może coś co by się nadało w tym celu? Wystarczy cz-b.
    > Nie chcę tego robić ręcznie podpinając jakiś LCD i pisząc moduł jądra,
    > za duzo pracy. Szukam więc czegoś z VGA.

    Nie trzeba pisać, one już są. Są też płyty główne (na ogół miniITX)
    z wyjściem LVDS. Do nich podłącza się wprost panele LCD, więc można
    i taki z netbooka czy tabletu 8 cali. Kiedyś miałem podobne plany,
    znalazłem gdzieś nawet dwucalowy LCD z LVDS za grosze. Druga rada
    taka, by spróbować użyć płytki z dużego monitora sterownika VGA/LVDS
    i podłączyć się do niej z małym panelem.

    --
    Jarek