  • Data: 2017-10-16 00:24:11
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > No wiem, ale one wymagają dysków twardych które się nie psują, systemów
    > plików które nie muszą pytać czy yes, zasilaczy w których kondensatory
    > są wieczne, kabli które nie wyskakuja z gniazdek. To się da kupić ale
    > to tylko router do domu a nie kontrola lotu sputnika.

    Jak dysk w routerze jest zepsuty, to cały router jest zepsuty. Naprawić
    trzeba. Słabo idzie mi wyobrażanie sobie sytuacji wymiany kondensatora
    w zepsutym domowym routerze na miejscu, dajmy na to w przedpokoju na
    pawlaczu, a nie na biurku z dostępem do monitora. Kabel, gdy wyskoczy
    z gniazdka, to się go tam nazad wtyka. Ręcznie, a nie przez usrtawienia
    w BIOS. Inaczej jest z pisaniem "yes" -- tego nie trzeba ręcznie. No
    ale ja to dziwak jestem, więc moimi poglądami przejmować się nie należy.

    > Całe szczęście.

    Bo ja w ogóle bardzo sobie cenię oryginalność w podejściu do świata.

    --
    Jarek