  • Data: 2018-02-19 01:43:03
    Temat: Re: Mały offtop, kryptowaluty
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.8803386301328083641@news.v.pl...
    > orbium
    >
    > Całkiem sensowna praca, czytałem.

    Wiadomo - i istotna dla nauki. Ale byli tacy, co im burzyło zastany obraz
    świata. I nieważne było, że niosło prawdę, ważne, że albo dla nich było
    herezją, albo dziełem diabelskim, albo po prostu przeszkadzało trzymaniu
    ciemnoty w ryzach... W końcu (nie tylko) Bruno sfajczono na stosie za
    prawdę... A paru innych przymuszono do wyrzeczenia się prawdy. I choć,
    zgodnie z jakimś wschodnim przysłowiem, brzmiącym mniej-więcej "Możesz
    zmusić konia, by podszedł do wodopoju, nie zmusisz go, by się napił" się
    wyrzekali, ale swoje wiedzieli, tylko nie mieli jak przepchnąć.
    To i chyba dlatego Majk Koper (1), któremu chwała za odwagę, musiał się
    kumać z Norymbergą?
    Zresztą... jakoś nie chce mi się zgadywać, tu sobie poczytam:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Miko%C5%82aj_Kopernik

    (1) piszę tak celem przekierowania "fokusu" z autora na dzieło.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...