  • Data: 2018-02-19 02:06:26
    Temat: Re: Mały offtop, kryptowaluty
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bombardier Dąs vel Karbonylek"
    <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Kto wprowadził cyfry arabskie? Nie papież?
    > Soczewka? Roger Bacon klecha.
    > Ten Kopernik to kim był?

    A Thomas Bayes, ten od karmienia filtrów antyspamowych?
    (choć prezbiterianin on był, ale - klecha)

    > E tam. Francja, Hiszpania, Niemcy i Angole potrafili dobrze zabijać i
    > trzymali dzięki temu większość świata za mordę.

    Inkwizycja... to hiszpańska inkwizycja była taka be, co to się mówi, że
    palili i zabijali innowierców, czarownice (wystarczyło czcze oskarżenie) i
    heretyków. Jakoś nie mogę, chwilowe zaciemnienie pamięci, przypomnieć sobie,
    gdzie W POLSCE spłonął ktoś na stosie... A we Francji (znana Dziewica
    chociażby), to jak? Blisko Hiszpanii, jakoś tak.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...