  • 1. Data: 2016-02-19 17:50:09
    Temat: Mały wyświetlacz 2x16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam wyświetlacze 2x16 znaków na HD44780 i wszystkie mają identyczne
    rozmiary.

    Ale pojawiła sie potrzeba wcisniecia nieco mniejszego. Musi mieć minimum
    10 znakow w poziomie.

    Czy ktoś może widział takie wyświetlacze, które są przynajmniej 30%
    mniejsze od typowych 2x16, ewentualnie 2x10+ znaków (problemem jest
    wymiar poziomy).

    Nad sterownikiem sie nie upieram, może być inny, byle opisany.

    Ostatecznie wsadzę jakiś graficzny, ale zanim to zrobie moze się jednak
    trafi normalny alfanum.

  • 2. Data: 2016-02-19 18:43:19
    Temat: Re: Mały wyświetlacz 2x16
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2016 17:50:09 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > Nad sterownikiem sie nie upieram, może być inny, byle opisany.
    > Ostatecznie wsadzę jakiś graficzny, ale zanim to zrobie moze się jednak

    Może coś z graficznych OLEDów? One są całkiem małe, czasem wręcz za
    małe.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 3. Data: 2016-02-19 19:19:23
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    badworm pisze:
    > Dnia Fri, 19 Feb 2016 17:50:09 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
    [..]

    > Może coś z graficznych OLEDów? One są całkiem małe, czasem wręcz za
    > małe.

    Sebastian chciał znakowy.
    Tak czy siak są na pewno, choćby w drukarkach są używane czasami.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-02-19 19:28:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-19 18:43, badworm wrote:
    > Może coś z graficznych OLEDów? One są całkiem małe, czasem wręcz za
    > małe.

    Owszem, ale jak zaznaczylem to alternatywa. Miałem kilka lat temu w ręku
    wyświetlacz 2x16 który: a) nie miał pcb na około, b) był mniejszy. Poza
    tym był dokładnie taki sam jak wszystkie 2x16. Innymi słowy na pewno
    gdzieś są, ale może w nieopłacalnych cenach.

    Potrzebuje zrobić urządzenie trzymane w ręku (falomierz tdo) a
    wyswietlacz do miernika f. Dwie linie po to że czasem trzeba wyświetlić
    pośrednią, różnicę itd.

  • 5. Data: 2016-02-19 19:36:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    >
    > Czy ktoś może widział takie wyświetlacze, które są przynajmniej 30%
    > mniejsze od typowych 2x16, ewentualnie 2x10+ znaków (problemem jest
    Właśnie skojarzyłem, że widziałem gdzieś nietypowe bardziej na hd44780
    i tak, po wpisaniu na ebayu w wyszukiwarce lcd 12x2 1202 mamy:

    12 znakowe:

    Modele : LWM1202A
    Contrôleur : HD44780
    Dimensions : 55mm x 32mm
    Pas : 1,27

    Przykład dla 16x2

    Can display 2-lines X 16-characters.
    Operate with 5V DC.
    Module dimension: 80mm x 35mm x 11mm.
    Viewing area size: 64.5mm x 16mm

    Kwestia tylko znaleść poza ebayem i taniej, bo 30pln to nie mało jak za
    taki lcd :(

  • 6. Data: 2016-02-19 20:01:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 19 Feb 2016 19:28:33 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tym był dokładnie taki sam jak wszystkie 2x16. Innymi słowy na
    pewno
    > gdzieś są, ale może w nieopłacalnych cenach.

    A nie może być COG? Są małe i bardzo zgrabne, np. taki zgodny z
    hd44780:

    http://www.artronic.com.pl/o_produkcie.php?id=1211?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-02-19 21:36:11
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-02-19 o 19:36, Jawi pisze:
> [...]

    http://electropark.pl/wyswietlacze-lcd/2462-wyswietl
    acz-lcd-12x2-bursztynowy.html

  • 8. Data: 2016-02-19 21:54:15
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 02/19/2016 01:28 PM, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > Potrzebuje zrobić urządzenie trzymane w ręku (falomierz tdo) a
    > wyswietlacz do miernika f. Dwie linie po to że czasem trzeba wyświetlić

    Może coś z tego podpasuje?
    http://www.buydisplay.com/default/character-display/
    16x2-character

    j.

  • 9. Data: 2016-02-20 09:00:52
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 19/02/2016 17:43, badworm wrote:
    > Dnia Fri, 19 Feb 2016 17:50:09 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
    > Może coś z graficznych OLEDów? One są całkiem małe, czasem wręcz za
    > małe.

    z OLED trzeba uwazać. Wypalają się duchy jeśli wyświetlają statyczne
    obrazy - nawet juz po 1-2 dniach.

    c.

  • 10. Data: 2016-02-21 12:43:45
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2016 08:00:52 +0000, Cezar napisał(a):

    > z OLED trzeba uwazać. Wypalają się duchy jeśli wyświetlają statyczne
    > obrazy - nawet juz po 1-2 dniach.

    Coś jak w telewizorach plazmowych?
    GG#2400455 ICQ#320399066