    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Date: Wed, 3 Jun 2015 11:17:32 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    >W takiej Polsce właśnie - nie da się z nim jeździć, bo ma totalnie
    >skopaną kategoryzację dróg i manewrów, do tego aktualność z 5 lat do
    >tyłu..
    >Podobno w okolicach stolycy jest lepiej, ale na zachodzie kraju -
    >tragedia.

    Mowa o Navteq/Here ?

    O przypadku sprzed lat pisalem - dokola Poznania pieknie wyrysowana
    cala S11, mimo, ze srodkowy odcinek nawet nie byl zaczety.
    Jak po roku poprawli blad - to skasowali cala S11, nawet z odcinkami
    ktore juz byly w ruchu.

    S5 dokola Rawicza tez narysowali przed terminem - tylko tym razem
    drogowcy wzglednie szybko ja oddali.
    Na okolice wroclawia tez nie moge narzekac ... tylko jakos na moja
    nokie C6 nie ma juz upgrade map ...

    J.