-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Axel" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
Date: Mon, 8 Jun 2015 18:25:10 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <ml4fl7$re2$1@node1.news.atman.pl>
References: <2...@t...pl>
<mkb5ef$2p4$1@node2.news.atman.pl> <mkh8fm$t22$1@node1.news.atman.pl>
<mkho23$foo$1@node2.news.atman.pl> <mkjrca$jaf$1@node1.news.atman.pl>
<mkkph1$i7q$1@node2.news.atman.pl> <mkm6h7$1m8$1@node1.news.atman.pl>
<556eb323$0$8383$65785112@news.neostrada.pl>
<mku66s$omu$1@node2.news.atman.pl>
<55752a7b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<ml3m3q$729$1@node2.news.atman.pl>
<5575708a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<55757dd1$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-17-114.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1433780711 28098 178.36.17.114 (8 Jun 2015 16:25:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Jun 2015 16:25:11 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <55757dd1$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563947
[ ukryj nagłówki ]
"J.F." wrote in message news:55757dd1$0$27527$65785112@news.neostrada.pl...
>>Problem nie polegał w tym, że kilka ulic było rozkopanych, tylko w tym, że
>>po konieczności zjechania z wytyczonej trasy zaczęły się paniczne
>>podpowiedzi nawigacji w stylu jedź w ulicę jednokierunkową pod prąd,
>>krążenie w koło (bo ja oczywiście też byłem zagubiony, jako że Częstochowę
>>znam bardzo pobieżnie :) ), czy wjazd w ślepą uliczkę.
>krazenie w kolo jest uzasadnione.
>Jesli nawigacja znalazla jakas optymalna trase, a Ty w pewnym momencie z
>niej zjezdzasz, to powinna na nia wprowadzic, bo w pewnym otoczeniu to
>nadal jest trasa optymalna.
>Dopiero dalsze oddalenie moze spowodowac, ze inna trasa jest lepsza.
>Niestety - trzeba sie zatrzymac, oznaczyc w nawigacji odcinek jako
>zamkniety, wczesniej przypomniec jak to sie robi, wytyczyc trase na nowo.
>Albo pojechac w/g znakow "objazd" :-)
>>TomTom jest znacznie lepszy :)
> Myslisz ze by sobie poradzil w takich warunkach ?
No właśnie - podobny, ale odwrotny problem miałem w Paryżu - AM koniecznie
chciała mnie prowadzić obwodnicą, a na obwodnicy był wypadek i wszystko
stało. Trochę mi zajęło ogłupienie jej do tego stopnia, żeby mnie
poprowadziła przez centrum.
> Oczywiscie pod prad nie powinien prowadzic, ani w slepe uliczki ..
TT we Francji mnie próbował przewieżć kilka razy pod prąd.
A po tym, jak AM w Rzymie zapronowała mi skok z wiaduktu na poprzeczną
jezdnię poniżej - nic mnie już nie zdziwi ;-)
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-05-21 napoje gazowane
- 2024-05-21 Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- 2024-05-21 pod prąd
- 2024-05-21 Hammerite i konserwacja podwozia
- 2024-05-22 Procesor NMOS i karta CF
- 2024-05-21 Jak sprawdzic uC
- 2024-05-21 radyjko znalazłem
- 2024-05-22 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-05-22 Rudno => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-22 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-22 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-22 Katowica => Specjalista ds. rozliczeń frachtu <=
- 2024-05-22 Katowice => Freight Billing Analyst <=
- 2024-05-21 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-21 Warszawa => Business Systems Sales Representative <=