    From: on <o...@o...no>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Marka BYLYND
    Date: Sat, 16 Jul 2016 14:41:06 +0200

    Miałem powerbank nieznanej mi marki opisany 3200mAh, po otwarciu okazało
    się, że siedzi tam ogniwo opisane 2300mAh. Nawet nie zadali sobie trudu
    by usunąć ten napis. Rzeczywistej pojemności ogniwa nie badałem, ale po
    skuteczności ładowania telefonu podejrzewam, że i tych 2300 nie miał.

    Z drugiej strony na rynku jest coraz więcej podróbek Xiaomi. Skoro marka
    jest postrzegana jako stabilna i gwarantująca dobrą jakość produktów
    zaczęto ją podrabiać. Tak więc Chińczycy podrabiają Chińczyków.

    Coraz częściej od marki produktu ważniejsze staje się wiarygodne źródło
    towaru. Wiarygodny sklep, gwarancja, możliwość zwrotu. Jeśli to wysyłka
    z Chin od nieznanego sprzedawcy, to za każdym razem będzie loteria, choć
    w przypadku Xiaomi chyba troszkę mniejsza.