  • 241. Data: 2020-10-29 18:48:07
    Temat: Re: Martwię się
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 18:34, K pisze:

    > "Wycofanie z obiegu" to jest to czego szukasz. Ile zostalo twojemu
    > pojazdowi do ukonczenia 25lat?

    Klikamy w spis potrzebnych dokumentów do wyrejestrowania a tam mamy:

    wycofanie samochodu z obiegu - w tym wypadku wystarczy JEDEN z
    poniższych dokumentów

    dokument, który potwierdza, że pojazd został wycofany z obiegu -
    takim dokumentem może być na przykład oświadczenie producenta samochodu,
    dokument, który potwierdza, że wycofany pojazd został odkupiony -
    pamiętaj, że wycofany pojazd może odkupić jedynie firma, która
    wprowadziła go do obiegu,
    poświadczona kopia decyzji administracyjnej o wycofaniu pojazdu z
    obrotu.

    I co teraz?

    yabba

  • 242. Data: 2020-10-29 18:50:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:32, kk wrote:

    > Nie mowiłem, że to bzdura?

    getting-your-mot-done-this-summer

    > To z powodu koronawirua a jak zwykła grypa była to jak było?

    A miales epidemie grypy polaczona z lockdownem, kiedy? A moze chorowales
    na grype np. trzy miesiace? Pisalem wczesniej dalbym mozliwosc
    odstepstwa od karania w uzasadnionym przypadku.

    > Wuju, Ty nie wiesz o czym mowa. Kręciłeś bączki na parkingu a nie
    > przebiegi.

    Przebiegu nie musialem krecic ale widze, ze rozmawiam z autorytetem w
    temacie ;)

  • 243. Data: 2020-10-29 18:50:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 11:39, K wrote:

    > Ale przeciez 30 lat po zmianie ustroju w czasach gdy kazdy ma przy sobie
    > urzadzenie z kamera 4k, aparatem 20mpix, dyktafonem, nfc, bt, dostepem
    > do internetu i funkcja telefonu nie mozna polaczyc systemow
    > informatycznch i odmawiac ubezpieczenia albo przynajmniej informowac w
    > przypadku braku badan.

    Przecież problem nie polega na braku badań tylko możliwości i potrzeby
    ich zrobienia. Przynajmniej ja o tym piszę. Bo po co mi badanie
    samochodu, którym akurat nie jeżdżę i jak miałbym je zrobić jak ten
    samochód stoi na drugim końcu mojego świata i czeka aż wrócę.

  • 244. Data: 2020-10-29 18:51:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 29, 2020 at 6:46:57 PM UTC+1, K wrote:

    > A jak UFG ma zamiar scigac kogos za jezde wyrejestrowanym autem po
    > zamknietym terenie?

    UFG sciga wlascicieli pojazdow bez waznego OC, nie interesuje ich gdzie jezdza...
    moga nawet stac rozmontowane w garazu. Pojazd zarejestrowany musi miec OC...
    Biorac pod uwage, ze mam CEPIK jest to dosc proste... na grupie niedawno ktos sie
    przyznal, ze go namierzyli...

  • 245. Data: 2020-10-29 18:53:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 października 2020 o 18:36:08 UTC+1 kk napisał(a):
> [...]
    zachowanie chlopa pańszczyźnianego czy jego zagranicznego niewolnika. Nie da się bo
    pan ma zawsze rację. Ale nikt nie sprawdzi czy się nie da bo po co niewolnik ma
    sprawdzać skoro się nie da. Tygodniowo z wpisów na grupie można by złożyć pół tomu
    encyklopedii. Ale nie warto wspólnie stworzyć sensowne pismo do rzadzacych. Nie warto
    bo nie przeczytają. I chuj że nie przeczytają jeśli idea ma polegać na tym że każdemu
    musieli by odpowiedzieć.

    > Mamy demokrację. Wybieramy poityków. Politycy tworzą prawo. Jesteśmy w d..e.
    >
    > Ty chcesz byśmy byli 2x w d..e. Raz, że nam to prawo wymyślili, Drugi
    > raz, że nas olali.
    Czasami najbardziej bezpośrednia demokracja też się przydaje. Kobiety ja teraz
    stosują i wygrają.

  • 246. Data: 2020-10-29 18:53:48
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:09, kk wrote:

    > Wuju
    >
    > "
    > Kiedy możesz ponownie zarejestrować pojazd
    >
    > Pojazd, który został wyrejestrowany, nie może zostać ponownie
    > zarejestrowany.
    > "
    >
    > O to chodziło?

    O to:

    Wyjątkiem od tej reguły są:

    pojazdy, które zostały odzyskane po kradzieży,
    pojazdy zabytkowe,
    pojazdy, które mają co najmniej 25 lat i które rzeczoznawca
    samochodowy uznał za unikatowe i też te, które mają szczególne znaczenie
    dla historii motoryzacji,
    ciągniki i przyczepy rolnicze,
    pojazdy, które zostały wywiezione z kraju albo sprzedane za granicą.

    Ile zostalo twojemu pojazdowi do ukonczenia 25lat? Poza tym po co
    rejestrowac jak nie jezdzisz?

  • 247. Data: 2020-10-29 18:55:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:40, K wrote:

    > akurat w kwestii krecenia licznika na wschod od Odry podstawy sa solidne.

    Ale czego? Tworzysz prawo oparte o z gruntu niewłaściwe założenie.

    > Kupil sobie Kie i jezdzi z nia do lakiernika bo od stania pod domem
    > ciagle mu ktos przerysuje jakis element :D

    Seicento nie rysują.

  • 248. Data: 2020-10-29 18:55:48
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:16, WS wrote:

> [...]
    jeśli nie wyrejestrujesz pojazdu, zrobi to urząd, gdy dostanie zaświadczenie ze

    A czym jest nieuzywanie auta jak nie "wycofaniem z obiegu"?

  • 249. Data: 2020-10-29 18:57:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:08, kk wrote:

    > 1. Nie da się.

    Da sie, nazywa sie to wycofaniem z obiegu.

    > 2. Nie po to rejestrowałem by wyrejestrowywać.

    To po co kupowales jak nie jezdzisz? Wyrejestruj, poczekaj az skonczy 25
    lat o ile jescze nie skonczyl.

    > 3. Po co w ogóle cokolwiek robić? Może Ty porób. Palcem w bucie pokiwaj
    > albo w nosie dłub. Bo Ci się chyba nudzi a nie masz konkretny powód. To
    > chyba jak Ty sobie pokiwasz to ja już nie będę musiał. Czy może nadal
    > będę musiał bo nie mogę mieć od Ciebie lepoiej? Itp itd

    Ale to nie ja szukam za wszelka cene powodu aby nie robic badan
    technicznych co rok.

  • 250. Data: 2020-10-29 19:01:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-29 18:50, K wrote:

    getting-your-mot-done-this-summer

    > A miales epidemie grypy polaczona z lockdownem, kiedy? A moze chorowales
    > na grype np. trzy miesiace? Pisalem wczesniej dalbym mozliwosc
    > odstepstwa od karania w uzasadnionym
    I teraz Zenek napisze list że powinno być jeszcze odstępstwo jak to tam
    oczekuję i będzie, tak?

    > Przebiegu nie musialem krecic ale widze, ze rozmawiam z autorytetem w
    > temacie ;)

    Tak, z ludźmi którzy się tym zajmują i nie mają twoich złudzeń. Bo dla
    zasady chciałem sobie przekręcić. Na wszystko oczywiście jest sposób,
    ale przegląd kosztuje 100zł a przekręcenie ... na ile przeglądów to
    przekręcenie ma być by miało sens ekonomiczny.