  • Data: 2019-06-10 00:48:35
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2019 20:50, Irek.N. wrote:

    > Nie muszę, odczytam co mi licznik nazbierał :)
    > Analizę sieci przez energetyka miałem robioną może 2 lata temu, nic
    > niepokojącego nie wykazała. Analiza długa, kilka dni był analizator
    > zapięty.

    To nie możliwe. Tych LG mamy większość ale są inne zacniejszej firmy i
    wykazują THDi 90%.
    Do falowników stosuje się szeregowe dławiki w celu zmniejszenia
    harmonicznych, tak zwane reaktory ale nie można ich było kupić, mimo że
    jest o nich mowa w PDF-ie od falownika. Po prostu nie ma takich wartości
    indukcyjności. Tam jest tabela w tym PDF jak je dobrać. Ale o
    kompensacji kVAr-ów jest jedno zdanie. Są natomiast filtry, które
    myślałem załatwią sprawę harmonicznych chociaż trochę.
    Ale jak przyszły okazały się dosyć lekkie co mnie zmroziło, że pewnie
    nie będzie działać. Pewnie do tego gówna trzeba ferryt, ten filtr,
    reaktor i dławik kompensacji mocy biernej. To jest szaleństwo.