  • Data: 2019-06-10 01:00:01
    Temat: Re: Materiał magnetyczny na filtr RFI
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja sobie myślę, że tyle skarg na wzrost rachunków za prąd po zmianie
    liczników właśnie wynika z tego, że płacą za kVA.

    Też wyczytałem w kilku miejscach, że panele PV ongrid podłączone bez
    umowy do sieci są liczone jakby użytkownik pobierał prąd. Wynika z tego,
    że liczniki mierzą każdy ruch przez licznik bez względu na kierunek
    przepływu. Te falowniki właśnie oddają do sieci przez co licznik nalicza
    na plus.

    Ale gdzieś też wyczytałem, że zakłady energetyczne liczą już niektórym
    posiadaczom paneli również moc bierną przez co z 80% uzysku robi się 50%.

    Generalnie problem jest poważny. Wszyscy mamy zasilacze led, komputery i
    elektronikę z zasilaczami impulsowymi i obawiam się, że każdy dom
    głównie produkuje moc bierną pojemnościową.