  • 1. Data: 2012-06-30 10:37:29
    Temat: Mercedes C 270 170KM opinie
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Zastanawiam sie nad kupnem w/w wspomnianego samochodu.
    Posiada fajny stosunek mocy do pojemnosci 170KM/2.7L
    sugerujacy trwalosc silnika mimo przewaznie 200.000 km na liczniku.
    Szukalem opinii w sieci na jego temat, w zasadzie pozytywne, dodatkowo
    podobno malo pali jak na takie parametry.
    Czy ktos z Was posiada ten model? Byc moze cos mi umknelo odnosnie
    typowych bolaczek, ktore przy 10 letnim egzemplarzu moga byc
    bolesnie kosztowne.
    Mam na mysli dokladnie ten model:
    http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-cdi-170-ps-kli
    matronik-C22000043.html
    (nie biore jednak pod uwage samochodu z tej oferty, poza tym ma
    "zadziwiajaco" maly przebieg jak na te lata...)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-30 10:40:11
    Temat: Re: Mercedes C 270 170KM opinie
    Od: atm <...@v...pl>

    PS
    Czy sa podstawy, zeby unikac w tym modelu automatycznej skrzyni?
    Do tej pory zawsze mialem manualna, moja wiedza na temat automatow
    bazuje jedynie na stereotypie, ze bedzie drozej, bardziej awaryjnie.

  • 3. Data: 2012-06-30 17:42:40
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Bardziej niz silnikiem bym sie rdza przejmowal. Wszystkie, które ogladalem
    az chrupaly. Poza tym albo ja mam pecha labo wszystkie sa po taryfach.
    Koniec konców C klasa okazala sie dla mnei za ciasna.

  • 4. Data: 2012-07-01 00:19:57
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-cdi-170-ps-kli
    matronik-C22000043.html

    C klasa jest fajna, kompaktowa i zwrotna. Jest to nieduzy samochód,
    wielkosciowo porównywalny do ostatniej Corolli.

    Jesli chodzi o 5 biegowe automaty w W203 to sa one dobre. Nie wiem czy w 270
    CDi jest ten sam co w wersjach benzynowych, jesli ten sam to bezproblemowa
    skrzynia. Wymiana oleju co 90 tys.

    najlepiej poczytaj na w203.pl. Przed zakupem warto sie przejechac na
    diagnostyke Star Diagnosis

  • 5. Data: 2012-07-01 08:27:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci

    matronik-C22000043.html

    > C klasa jest fajna, kompaktowa i zwrotna.

    Raczej krowiasta, brzydka i toporna.

    >Jest to nieduzy samochód,

    Wewnątrz.
    Z zewnątrz to kawał kloca.
    Czyli coś w stylu Octavii czy BMW - mistrzostwo świata w złym wykorzystaniu
    wymiarów.

  • 6. Data: 2012-07-01 09:32:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 08:27:13 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>> http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-270-cdi-170-ps-kli
    matronik-C22000043.html

    > Raczej krowiasta, brzydka i toporna.

    Jesli nie zauwazyles - to ma 170 PS.

    Moze i ciezsze od ceed, ale chyba nie na tyle zebys mogl nazywac krowa :-)

    A wyglad .. rzecz gustu. Ta mi sie nawet podoba.

    J.

  • 7. Data: 2012-07-01 11:31:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Jesli nie zauwazyles - to ma 170 PS.
    >
    > Moze i ciezsze od ceed, ale chyba nie na tyle zebys mogl nazywac krowa :-)

    Ceed to też dupowóz.

  • 8. Data: 2012-07-01 12:48:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-07-01 11:31, Cavallino wrote:

    > grup dyskusyjnych:9...@4...n
    et...

    > Ceed to też dupowóz.

    Ok, zatem moze cos sensownego zaproponujesz. Oto wymogi:
    -ogolne przeznaczenie: samochod rodzinny, nie musi byc jednak wielkosci
    Mercedesa E
    -estetyczny wyglad, warunek spelnia tytulowy Mercedes, Astra H, Vectra.
    -w miare ekonomiczny, pomimo 270KM ten Mercedes nie jest wyjatkowo
    paliwozerny
    -malo awaryjny
    -moc... mysle, ze minimum to 125KM. Te tytulowe 170KM w tej pojemnosci
    bardzo mi sie podobaja.
    -najlepiej kombi
    -przydalyby sie relingi w standardzie
    -poduszki, abs, asr, esp, czyli ogolnie rozumiane bezpieczenstwo
    -dobrze gdyby nie mial dpf
    -sensowna rownowaga miedzy wiekiem, iloscia przejechanych kilometrow i cena.

  • 9. Data: 2012-07-01 13:00:59
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > -dobrze gdyby nie mial dpf
    > -sensowna rownowaga miedzy wiekiem, iloscia przejechanych kilometrow i

    Co do paliwa... mam mieszane uczucia. Ogolnie jestem rozczarowany
    wspolczesnymi dieslami. Wymagaja paliwa dobrej jakosci, w stosunku do
    benzyny maja elementy, ktore co pewien czas trzeba wymieniac jak np
    filtr dpf, dwumasa. Elektrowtryski tez do tanich nie naleza...
    Paliwo jest juz teraz w tej samej cenie.
    Wczesniej mialem starego Fiata, gdzie wstawilem gaz. Chcialem uproscic
    instalacje kupujac 5-cioletniego diesla i na dziendobry natknalem sie na
    zuzyte w/w elementy. Koniec koncow mam wrazenie, ze benzyna z gazem
    wychodzi lepiej pod wzgledem ekonomii/awaryjnosci niz w miare
    wspolczesny diesel.

  • 10. Data: 2012-07-01 13:02:39
    Od: atm <...@v...pl>

    budzet ok 20-23 tys