  • Data: 2016-11-05 18:52:26
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrno1rg49.skd.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale ile można wydłużać! Już mamy miliardową pojemność numeracji. Jakoś

    Dotąd, aż całkowita (z prefiksami MM i MN włącznie) długość numeru osiagnie
    14, czy 15 cyfr. U mnie chyba było 14 magazynów (jeden na cyfrę) w
    rejestrach "miejskich".
    Dziś do Lądka musiałbym magazynować 13 cyfr, do USA 12, takowoż chyba do
    Czech i Rosji, do Danii 11.

    > te dziewięć cyfr znoszę, choć przy dużej dyscyplinie osiem by starczyło.

    A 9 cyfr pojemności, to miałem na rejestrach "międzymiastowych".

    > Dodanie dziesiątej uznaję za średnio udany pomysł.

    No, też nienajlepiej widzę. Ale 8 cyfr całkowitej długości to już IMHO za
    mało. Zmieściło by się, ale mielibyśmy wtedy gównienie w rzeźbie, aby nowe
    podzakresy poupychać w dziurach. Jesteśmy jednak krajem chyba większym od
    Danii, która ma 8 cyfr numeru krajowego. Aha, czy w Austrii jest jeszcze
    kierunek krajowy 222? Przez jakiś czas funkcjonował w tle, równolegle do
    oficjalnej jedynki... Bo jak jest, to mamy zajęte 14 cyfr... 43 222
    xxxxxxx - łatwo policzyć, jest 14 cyfr, a to może się chyba nie zmieścić.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"