  • 1. Data: 2015-11-17 22:22:30
    Temat: Michelin MXT - co to za opony ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Kupiłem opony Michelin MXT 82T 175/70R13 - używane ale w bardzo dobrym
    stanie. Sprzedawca twierdzi, że to opony całoroczne - jednak nie mogę
    namierzyć nic na ich temat.
    Jakie to są opony ?
    Wyglądają tak:
    http://tinyurl.com/ojoyeof

  • 2. Data: 2015-11-17 23:36:32
    Temat: Re: Michelin MXT - co to za opony ?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Kupiłem opony Michelin MXT 82T 175/70R13 - używane ale w bardzo dobrym
    > stanie. Sprzedawca twierdzi, że to opony całoroczne - jednak nie mogę
> [...]

    Letnie

  • 3. Data: 2015-11-17 23:36:35
    Od: kkk <m...@g...com>

    Stary model opony letniej. Ile mają lat z ciekawości?

  • 4. Data: 2015-11-17 23:40:27
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Stary model opony letniej. Ile mają lat z ciekawości?

    Pewnie ze 20:)

  • 5. Data: 2015-11-17 23:50:08
    Od: kkk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 23:40:42 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Pewnie ze 20:)

    Albo lepiej :) - to były "niezniszczalne" Micheliny tyle tylko że obecnie są bardziej
    plastikowe niż gumowe...

  • 6. Data: 2015-11-19 16:22:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-11-17 o 23:36, kkk pisze:
    > Ile mają lat z ciekawości?

    Dokładnie to samo pytanie mi przyszło do głowy.
    Ja je miałem na Corolli w 1997 roku jako fabryczne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2015-11-21 18:09:40
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 19 Nov 2015 16:22:26 +0100, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >Dokładnie to samo pytanie mi przyszło do głowy.
    >Ja je miałem na Corolli w 1997 roku jako fabryczne.

    Ja mialem je w słuzbowym Fiacie Uno 1.4 z 1998 roku ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2015-11-21 18:53:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mialem je w słuzbowym Fiacie Uno 1.4 z 1998 roku ;)

    Ale robili je chyba do ok 2006 r.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2015-11-21 20:11:39
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 21 Nov 2015 18:53:26 +0100, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >Ale robili je chyba do ok 2006 r.

    MXT? Raczej nie. W 2001 albo 2002 roku miałem wypadek tym Uno i nie
    mogłem potem dokupić jednej opony, bo ich nie było na rynku.