  • 11. Data: 2013-11-06 13:07:06
    Temat: Re: Miejscowi i skrzyżowanie w kształcie "T"
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Nov 2013 03:45:17 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > Ale raczej nie po to, żeby go interpretować od tyłu.

    Oczywiście, że nie. Te najważniejsze dla bezpieczeństwa na skrzyżowaniu i
    jednocześnie najczęściej stosowane na drodze znaki mają taki kształt, żeby
    od zerknięcia się nie myliły z innymi -- m.in. gdy zostaną zasypane
    śniegiem*, czy zdewastowane przez wandali ze sprejem w łapsku -- a nie żeby
    je sobie czytać od tyłu (lol). Trzeba mieć zdrowo pod kopułą przegrzane,
    żeby taką teorię wysnuć.

    *)
    http://m.e-dp.pl/files/galleryrecord/xl/201001222141
    42_Wola%20Kalinowska14.jpg

    Niech sobie ignorant jeden z drugim zgaduje jaki to znak, gdyby A-7 nie był
    odwrócony, podobnie gdyby D-1 był na kwadracie typowym dla znaków
    informacyjnych a B-20 na kółku typowym dla znaków zakazu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-11-06 13:11:49
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Ale dlaczego do mnie te pretensje? Zgłoś właściwym slużbom niepoprawne
    > oznakowanie i tyle.

    Pretensje o linie? Prędzej do wszystkowiedzącego tonu jakim raczysz się
    odnosić do ludzi nie mając jak widać w tym przypadku kompletnie racji.
    Mówiąc w skręcie w dupie byłeś gówno wiesz ale jak zwykle potrafiłeś
    pomędrkować tylko po to aby dojebać pytającemu.

    > Ale to wcale nie oznacza, że pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu się
    > zmienia. Nadal zasranym obowiązkiem nadjeżdżającego z prawej jest
    > ustąpić pierwszeństwa. Nie ma znaczenia, że "ten od dołu" znaku nie
    > widzi.

    > Co to te "czechy"? Bo w słowniku tak zapisanego słowa nie znajduję.

    "Czechy", teraz Twój słownik znajduje?

  • 13. Data: 2013-11-06 13:20:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BaX,

    Wednesday, November 6, 2013, 1:11:49 PM, you wrote:

> [...]
    > Mówiąc w skręcie w dupie byłeś gówno wiesz ale jak zwykle potrafiłeś
    > pomędrkować tylko po to aby dojebać pytającemu.

    I czego pyskujesz, gówniarzu? Było dać od razu linka do mapki a nie
    teoretyzować. I odnieś się do tego, co poniżej.

    Teraz już tak. I tak trzymaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-11-06 13:25:29
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Czyli na skrzyżowaniu nie ma innego oznakowania. Jest tylko STOP.
    > Żaden nie ma pierwszeństwa.
    > Jeden ma znak STOP, a drugi ma tamtego po prawej i musi
    > go przepuścić.
    > Źle oznakowane skrzyżowanie.

    Jeden normalny co potrafi z sensem odpisać, pogratulować.

  • 15. Data: 2013-11-06 13:28:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Żaden nie ma pierwszeństwa.
    > Jeden ma znak STOP, a drugi ma tamtego po prawej i musi

    Chcesz powiedziec, ze jeżeli na drodze nie ma znaku "droga z
    pierwszenstwem" to droga nie moze miec takiego przywileju?
    Bzdura.
    Wystarczy znak daleko, daleko wczesniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 16. Data: 2013-11-06 13:28:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale ja przyjmuję sytuację kiedy ten co ma STOP już zdążył się
    > zatrzymać i chce ruszać, a ja dopiero dojeżdzam. Widzę że stoi, znaku
    > nie widać, linii nie ma. Mam go puścić czy on mnie? Sytuacja kiedy ja
    > jadę i on jedzie jest raczej oczywista bo on ma się zatrzymać 'na
    > stoipie' co da mi czas na wykonanie manerwu skrętu w lewo.

    Nie rozumiem wątpliwości.
    Zastanawiasz sie czy masz pierwszenstwo, czy moze nad tym, czy znak stop
    kaze jemu ustapić pierwszenstwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 17. Data: 2013-11-06 13:30:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BaX,

    Wednesday, November 6, 2013, 1:25:29 PM, you wrote:

    > Jeden normalny co potrafi z sensem odpisać, pogratulować.

    Widzę, że "z sensem" to znaczy tak jak ty myślisz, bez względu na
    literalnie wyrażony przepis. Naprawdę wolałbym się z tobą nie spotkać
    na drodze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-11-06 13:31:20
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Ale ja przyjmuję sytuację kiedy ten co ma STOP już zdążył się zatrzymać i
    > chce ruszać, a ja dopiero dojeżdzam.

    Znaczy się, wg ciebie, jeśli minął znak to już go nie obowiązuje?

  • 19. Data: 2013-11-06 13:37:25
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Widzę, że "z sensem" to znaczy tak jak ty myślisz, bez względu na

    Z sensem tzn. na temat, a nie bredząc od rzeczy jak potłuczony roman.

  • 20. Data: 2013-11-06 13:39:04
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > I czego pyskujesz, gówniarzu?

    Ty faktycznie masz problem z głową betonie

    >Było dać od razu linka do mapki a nie
    > teoretyzować. I odnieś się do tego, co poniżej.

    Teoretyzowałeś tylko ty.