  • 31. Data: 2013-11-06 14:36:44
    Temat: Re: Miejscowi i skrzyżowanie w kształcie "T"
    Od: "Domkos" <n...@n...pl>

    wiadomości news:899570363.20131106133055@pik-net.pl.invalid...

    > Widzę, że "z sensem" to znaczy tak jak ty myślisz, bez względu na
    > literalnie wyrażony przepis. Naprawdę wolałbym się z tobą nie spotkać
    > na drodze.

    Podaj ten "literalnie wyrażony przepis".
    Ocenimy twój sens.
    Możliwe, że masz swoje własne prywatne PoRD :))

  • 32. Data: 2013-11-06 14:44:49
    Temat: Re: Miejscowi i skrzy?owanie w kszta3cie "T"
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Nov 2013 14:23:40 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

    > Tylko, ?e nie o to skrzy?owanie chodzi ;) tylko o to
    > http://goo.gl/maps/mtShV - Krótka/Pocztowa.

    no to to jest do dupy oznakowane. Albo jest o znak STOP za dużo albo o
    znak pierwszeństwa łamanego w relacji Pocztowa od południa/Krótka
    Bo w tej chwili jadący Krótką w stronę Czech musi założyć, że ci z prawej
    z Pocztowej mają pierwszeństwo a oni widzą znak STOP.

    To trzeba zgłosić zarządcy drogi do poprawienia.

    PS: fajne miejsce :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2013-11-06 14:47:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Nov 2013 12:28:07 +0000 (UTC), Budzik

    > Chcesz powiedziec, ze jeżeli na drodze nie ma znaku "droga
    > z pierwszenstwem" to droga nie moze miec takiego przywileju?

    Czasem może. Jeśli jest skrzyżowanie, to MUSI być oznaczone wcześniej czy
    później przez D-1, chyba, że poprzednie skrzyżowanie było bliżej niż 50m.
    Ale jeśli droga z pierwszeństwem zmienia kierunek, to odpowiednie
    oznakowane być MUSI.

    > Bzdura.

    Jeśli tak uważasz, to poczytaj przepisy szczegółowe.

    > Wystarczy znak daleko, daleko wczesniej.

    Nie tak znowu daleko, raptem 3-4 sek. przed faktem rozstrzgnięcia. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2013-11-06 14:51:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Domkos,

    Wednesday, November 6, 2013, 2:36:44 PM, you wrote:

    > Podaj ten "literalnie wyrażony przepis".

    Rozporządzenie o znakach - opis znaku B-20

    > Ocenimy twój sens.
    > Możliwe, że masz swoje własne prywatne PoRD :))

    A teraz PiS - przeproś i spierdalaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-11-06 14:51:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-06 12:07, Marcin Kiciński pisze:

    > Oczywiście to by było, gdyby jadący "od dołu" mieli znak D1 z odpowiednim T6.
    > Uznawanie własnego pierwszeństwa na podstawie widzianych od tyłu znaków na
    > pozostałych ulicach jest moim zdaniem dyskusyjne.

    A jak sądzisz, dlaczego A-7 i B-20 mają indywidualny kształt?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 36. Data: 2013-11-06 14:53:03
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Masz jechać. B-20 jest znakiem bezwarunkowego zatrzymania i ustąpienia
    > pierwszeństwa.

    I to rozumiem.

    > BTW: w jakiej odległości od skrzyżowania jest ten znak, że go nie widzisz?

    W nocy nie ma szans bo tam nie ma żadnego oświetlenia, a w ciągu dnia znak
    zlewa się z tym co rośnie za nim i jak o nim nie wiesz to możesz sie
    dowiedziec za późno. Albo inaczej, każdy kto o nim nie wie zakłada, że
    pierwszeństwo ma ten z prawej.

  • 37. Data: 2013-11-06 14:54:29
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > z Pocztowej mają pierwszeństwo a oni widzą znak STOP.
    >
    > To trzeba zgłosić zarządcy drogi do poprawienia.

    Mam jeszcze ale nie wiem czy mnie roman nie zjebie, że się nie znam. ;)

  • 38. Data: 2013-11-06 15:07:22
    Od: "Domkos" <n...@n...pl>

    wiadomości news:576148913.20131106145139@pik-net.pl.invalid...

    > Rozporządzenie o znakach - opis znaku B-20

    > A teraz PiS - przeproś i spierdalaj.
    >
    > RoMan

    No to napisz teraz dlaczego uważasz, że myślenie moje i BaXa nie zgadza się
    z opisem znaku B-20.
    A może lepiej i nie pisz. Dosyć twojego pierdzenia.
    I tak nic mądrego nie napiszesz.
    Lepiej PiS - przeproś i spierdalaj.

  • 39. Data: 2013-11-06 15:08:27
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

> [...]
    > możesz sie dowiedziec za późno. Albo inaczej, każdy kto o nim nie
    > wie zakłada, że pierwszeństwo ma ten z prawej.

    Rozumiem. Źle, że tak jest, ale nie powinno to stwarzać zagrożenia z
    uwagi na to, że obydwaj kierujący (w tym jeden z nich pomyłkowo -
    sugerując się ogólnymi zasadami) ustąpią pierwszeństwa przejazdu. Mimo
    wszystko, gdyby doszło do kolizji, najprawdopodobniej winny byłby ten,
    kto zignorował znak B-20. Warto zgłosić problem zarządcy tej drogi,
    zanim ktoś celowo zacznie się tam wystawiać na dzwona w celu
    wyłudzenia kasy z ubezpieczenia.

  • 40. Data: 2013-11-06 17:12:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja się nie spinam, zadałem pytanie licząc na odpowiedź. W zamian dostałem
    > darmowe lekcje filozofi od romana zamiast rzeczowej odpowiedzi.

    Odpowiedź była rzeczowa, tylko jej nie zrozumiałeś.
    I zamiast się ciskać z tego powodu, grzecznie poproś o wyjaśnienie.