  • Data: 2015-07-23 21:01:22
    Temat: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:587a3ce4-9db3-4d69-a569-a6ac4e636aca@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik AlexY napisał:

    > W dobie uC w tych lokomotywach wymyślili już coś lepszego niż
    > opornik przyjmujący setki kW? Pytam z ciekawości, jak kto wie.

    Chyba nie. Co będzie, gdy w środku nocy, pośrodku pola w burzową pogodę,
    pieron wprost od Dzeusa Gromowładnego przypitoli wprost w gołego konduktora
    biegnącego wzdłuż pociągu? Wolałbym, aby przypitolił w opornik, jak
    mechanior mądry, to nawet jak zjara się aktualnie załączony opór, to popędzi
    loka na innych oporach odpowiednio manipulując ich załączaniem (jechałem
    tramem z takim defektem, nawet się rozpędzał do 70, parówa 13N, ale długo to
    trwało), a na jakiejś stacji podmienią mu loka na nowego... A jak przywali w
    elektronikę, to bym się jednak trochę bał... A jeszcze jak sterownikowi się
    pochrzani i będzie mu musiał serwis przyjeżdżać resetować? To jest takie
    skrajne może gdybanie, ale...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100