eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiękki start silnika wyciągarki › Re: Miękki start silnika wyciągarki
  • Data: 2015-07-23 21:06:58
    Temat: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:112852732.20150723145048@pik-net.pl.invalid...
    >> W dobie uC w tych lokomotywach wymyślili już coś lepszego niż
    >> opornik przyjmujący setki kW? Pytam z ciekawości, jak kto wie.
    >
    > Rezystory nadal najbardziej niezawodne. Dynamiczne hamowanie też ich

    Przede wszystkim wydają mi się najtaniej odporne na coś, na co kolej jest
    bardzo narażona - na wyładowania atmosferyczne. Oporów jest chyba conajmniej
    kilka i jak szlag przypiździ w akurat załączony uderzając pierwotnike w
    trakcję, to są jeszcze pozostałe opory i lok ma duże szanse opuścić miejsce
    zdarzenia w miarę wartko. Jak przypiździ w sterownik, to drugiego się nie
    spodziewam na miejscu, a nawet jeśli, to przełączanie chyba nie potrwa
    ot-tak razdwa, zresztą, ten drugi też może ulec pieronowi. A opornik, to
    najwyżej silnik zasilania nie dostanie i mechanior będzie musiał kombinować
    zadawaniem tegoż poprzez oporniki sąsiednie.

    > wymaga - trakcja nie przyjmie nadmiaru energii :(

    Niby cuś tam się mówi, że się oddaje, ale ZTCP ma to sens tylko wtedy, gdy
    na jednej sekcji zasilania są jeszcze inne pociągi. Słusznie?

    --
    Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: