eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiękki start silnika wyciągarki › Re: Miękki start silnika wyciągarki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 25 Jul 2015 16:19:39 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    References: <mop6q5$977$1@usenet.news.interia.pl> <mop8qv$phs$1@dont-email.me>
    <moqb46$k0b$1@usenet.news.interia.pl> <moqc7c$k2q$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <mordvv$njl$1@node1.news.atman.pl> <4...@b...pl>
    <moueja$svi$1@node1.news.atman.pl> <1dam0y553g9j0$.dlg@badworm.pl>
    In-Reply-To: <1dam0y553g9j0$.dlg@badworm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <55b39aff$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-202.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1437833985 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8367 5.172.247.202:6009
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:683887
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik badworm napisał:

    > W razie bezpośredniego trafienia w sieć trakcyjną zapewne dojdzie do jej
    > przepalenia w miejscu uderzenia i tym samym opadnięcia na tor(y). Nic
    > wówczas i tak nie pojedzie.

    Eeee - bez przesady z tym opadaniem. Piorunochrony obrywają i owszem
    mają ślady ale nie są poprzepalane. Trakcja też obrywa ale jeżeli coś ją
    zrywa, to drzewo które jako dowód leży i czeka na ekipę naprawczą.
    Przynajmniej tak jest po zwykłej burzy.
    Jechałem typowym "żółtkiem" EN-57, złożonym z dwóch trójczłonowych
    zestawów. Nie miał tranzystorowej przetwornicy 110V, tylko maszynową.
    Siedziałem w środku pierwszego zestawu, przy oknie od wewnętrzenej
    strony łuku. Widziałem jak piorun trafił w trakcję i przeskoczył na dach
    ostatniego członu tylnego zestawu. Na chwilę zgasły świetlówki,
    wyłączyły się silniki trakcyjne oraz przetwornica. Zapaliły się żarówki.
    Chwila stukania pod podłogą i zaraz wszystko zostało włączone przez
    maszynistę. Nawet obyło się bez nerwowego biegu z kabiny do szafy
    sterowniczej, czyli środkowego niby kibla. Po minimalnym przychamowania
    w trakcie braku napędu, silniki ponownie ruszyły, żółtek dotarł do mety
    bez żadnych perturbacji.
    Podobno nowoczesna technika również jest odporna na pioruny ale teraz
    już nie jeżdżę tak często, więc nie miałem bliskiego spotkania z takim
    trafieniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: