    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik DVB-T na stałe
    Date: Sat, 29 Sep 2018 15:49:32 +0200

    > Mam siatkową. Ze zdziwnienem stwierdzam że 2-3 stopnie różnicy to 2x
    > słabszy sygnał. Yagi kiedyś sprawdze, ale eksperyment drogi.
    Niemożliwe, siatkowa jest dość szerokokątna i szerokopasmowa co oznacza
    marny zysk
    Anteny siatkowe to takie:
    https://www.dipol.com.pl/antena_asp-8w_lux_ze_wzmacn
    iaczem_lna-177_A0024.htm

    żeby była jasność bo są też yagi co mają siatkę z "tyłu" np:
    https://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uhf_dipo
    l_44-21-69_tri_digit_eco_dvb-t_uhf_A2660.htm

    i coś takiego bym Ci polecał.

    > Kabel do miejsca rodzielenia ma koło 30 metrów. Bez wzmacniacza nie bylo
    > szans na uzyskanie stabilnego sygnału FHD nawet przy perfekcyjnym
    > ustawieniu.
    Ale powinien być specjalny, mają mniejsze intermodulacje, czyli lepszą
    dynamikę bo zwykłe tak psują sygnał że stopa błędów przekracza poziom
    odbioru, do tego potrzebny jest zasilacz z reg napięcia aby precyzyjne
    doregulować wzmocnienie.

    --
    Pozdr
    Janusz