  • Data: 2016-06-30 17:52:59
    Temat: Re: Miganie ledem na stadionie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 17:47:40 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak dokładnie da się zsynchronizować czas w komórce?

    Pewnie co do milisekundy.
    Pewnie może nawet dokładniej. Ale do tego trzeba by więcej niż jeden pakiet więc
    ciutke by dłużej wszystko trwało niż zajawiłem.

    Ale synchronizować nie trzeba, starczy aby program błyskający ledem sobie pamiętał o
    różnicy między czasem serwera i komórki.
    Jakby serwer wpiąć blisko BTS-ów stadionowych to lag sieciowy nie byłby duży a na
    pewno byłby przewidywalny.