  • Data: 2016-07-01 20:17:34
    Temat: Re: Miganie ledem na stadionie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Logiczne, ale logiczne tez, ze klient moze chciec czas synchronizowac.
    > Tyle tych roznych praw dostepu maja, nad ktorymi nie ma kontroli, ze
    > mogliby dodac jeszcze jedno - prawo do zmiany czasu.
    >
    > Ale nie - nie pozwolimy i juz.

    Też bym nie pozwolił.

    > Ale jak masz 40 tys kibicow, to i wzorce moga byc rozne :-)

    Każdy przyniósł w kieszeni swój wzorzec z domu. Bo przecież systemowy
    takt jest na tyle dokładny, że i po tygodniu jeden kibic od drugiego
    nie będzie się różnił w sposób widoczny. Gdyby (uwaga: implikacja)
    nagle wszystkie serwery czasu przestały działać.

    > A to jakis argument ?

    Nie argument, tylko przesłanka. Przesłanka do tego, że zegar chodzi
    dobrze. Rozjechany może być u kogoś, kto po całych dniach tylko
    słucha empetrójek albo gra w niesieciowego cymbergaja. Ale nie tam,
    gdzie wciąż jest łączność z internetem.

    > Moge chyba fejsbookowac z czasem przestawionym o rok, miesiac,
    > dzien czy pare minut ?

    Tego nie wiem, w życiu nie fejsbukowałem. Ale guglać nie można --
    odkąd gugiel leci po https.

    --
    Jarek