    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Miganie ledem na stadionie
    <nl2otm$evc$1@node2.news.atman.pl> <nl2u4a$th9$1@news.chmurka.net>
    <nl2us3$krq$1@node2.news.atman.pl> <nl30ri$uhc$1@news.chmurka.net>
    <nl32j1$lkn$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57753f1b$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <57755e41$0$12559$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <577614bb$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <nl54fh$pnj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57763c3e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <nl5ij4$8gl$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <577668e1$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57768729$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 1 Jul 2016 20:17:34 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > Logiczne, ale logiczne tez, ze klient moze chciec czas synchronizowac.
    > Tyle tych roznych praw dostepu maja, nad ktorymi nie ma kontroli, ze
    > mogliby dodac jeszcze jedno - prawo do zmiany czasu.
    >
    > Ale nie - nie pozwolimy i juz.

    Też bym nie pozwolił.

    > Ale jak masz 40 tys kibicow, to i wzorce moga byc rozne :-)

    Każdy przyniósł w kieszeni swój wzorzec z domu. Bo przecież systemowy
    takt jest na tyle dokładny, że i po tygodniu jeden kibic od drugiego
    nie będzie się różnił w sposób widoczny. Gdyby (uwaga: implikacja)
    nagle wszystkie serwery czasu przestały działać.

    > A to jakis argument ?

    Nie argument, tylko przesłanka. Przesłanka do tego, że zegar chodzi
    dobrze. Rozjechany może być u kogoś, kto po całych dniach tylko
    słucha empetrójek albo gra w niesieciowego cymbergaja. Ale nie tam,
    gdzie wciąż jest łączność z internetem.

    > Moge chyba fejsbookowac z czasem przestawionym o rok, miesiac,
    > dzien czy pare minut ?

    Tego nie wiem, w życiu nie fejsbukowałem. Ale guglać nie można --
    odkąd gugiel leci po https.

    --
    Jarek