  • 1. Data: 2009-01-03 11:22:13
    Temat: Re: Mikrotel CA15, WinPro pod XP
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Malik <d...@t...pl> wrote:

    > Dla leniwych posiadaczy centralek firmy Mikrotel:
    >
    > Bateria sluzy do podtrzymywania zasilania pamieci RAM. Typ baterii
    > CR2032 (3V).
    > Okres uzytkowania baterii wynosi dwa lata, po jego uplynieciu baterie
    > nalezy
    > wymienic.

    Nie lenistwo, lecz zapominalstwo. Też już doczytałem. Inna sprawa, że
    centrala była cały czas zasilana (duży UPS on-line), więc nie powinna
    zużywać baterii (taka bateria nie rozładowywana powinna trzymać 10 lat).

    > miedzy wylaczeniem centrali z sieci a wlozeniem nowej baterii nie moze
    > byc
    > dluzszy niz 3 minuty. Zaleca sie takze przed wymiana baterii odczytac
    > dane
    > taryfikacyjne i ustawien centrali.

    Wymieniłem bez wyłączania. Nadal nie mam pomysłu w temacie wątku - jak
    skłonić WinPro do pracy pod XP, gdyby kiedyś padł ten jedyny notebook
    z Win98 (OEM recovery - więc nie można zainstalować na innym PC).

  • 2. Data: 2009-01-03 17:12:46
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "MM" <s...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > skłonić WinPro do pracy pod XP, gdyby kiedyś padł ten jedyny notebook
    > z Win98 (OEM recovery - więc nie można zainstalować na innym PC).

    Yyy... bo mi uciekło... "Tryb zgodności z..." i wybierasz sobie system,
    z jakim ma być zgodne, rozdziałka, bpp...

    --
    Są prawdy, które mędrzec wszystkim ludziom mówi,
    Są prawdy, które szepce swemu narodowi,