  • 1. Data: 2009-01-03 10:36:34
    Temat: Re: Co sie dzieje po wyslaniu SMS-a na stacjonarny ISDN ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:6af0.000002ed.495a2c55@newsgate.onet.pl...

    > Ale już na aparacie analogowym podłączonym do NT tak.

    Niekoniecznie. Odpowiedni soft w kompie - np. FrittzFon tez potrafi takie
    rzeczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-01-03 12:19:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Po prostu telepieski isdn a la franca jest pop... lony, chociażby to, że nie ma nanim
    neo i dsl itp.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-01-04 21:51:17
    Od: "eska" <b...@o...pl>

    " 666"
    > Po prostu telepieski isdn a la franca jest pop... lony, chociażby to, że
    > nie ma nanim neo i dsl itp.
    > -----

    RE: Te soczystości należą się przede wszystkim autorowi tekstu, który
    komentujesz. Podobnych głupstw dawno, dawno ......

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2009-01-05 16:00:00
    Od: i...@p...pl

    > Po prostu telepieski isdn a la franca jest pop... lony,
    > chociażby to, że nie ma nanim neo i dsl itp.

    To fakt, TP brakiem DSL-a na linii ISDN
    świadomie uśmierca (trochę przedwcześnie) ISDN-a.
    Nie znam w Polsce operatora świadczącego usługę ISDN
    i DSL, który nie potrafiłby tego pożenić.

    Ircys

  • 5. Data: 2009-01-06 22:20:01
    Od: "eska" <b...@o...pl>

    "SDD"

    > Użytkownik <i...@p...pl> napisał

    > Niekoniecznie. Odpowiedni soft w kompie - np. FrittzFon tez potrafi takie
    > rzeczy.
    RE: Ma zabronione, a działa. ??
    Sukces praktyki, tragiczna porażka teorii?? A może cud ??

    Pozdrowienia