  • 1. Data: 2009-01-03 10:45:12
    Temat: stacjonarny w Era
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Pozdrawiam wszystkich, mając nadzieję, że nie wbudzę zdenerwowania
    powszechnością pytania. Szukam możliwości założenia stacjonarnego na który z
    UE dzwonić będą przyjaciele za darmo (Francja). Widzę, że Era ma taką
    możliwość. Chciałbym, żeby nr wyglądał dokładnie jak nr stacjonarny w mojej
    strefie i inni mogli na niego dzwonić jak kiedyś na telefony TPSA. Formułuję
    pytanie: czy są jakieś inne możliwości (karta sim w aparacie, chodzi o
    korzystanie z GSM a nie Internetu), żeby taki telefon u siebie posiadać -
    taniej, lepiej? Pozdrawiam
    sil.

  • 2. Data: 2009-01-03 12:02:39
    Temat: Re: stacjonarny w Era
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > Formułuję pytanie: czy są jakieś inne możliwości (karta sim w aparacie,
    > chodzi o korzystanie z GSM a nie Internetu), żeby taki telefon u siebie

    era domowa/firmowa albo numer stacjonarny do komorki, ale tylko w taryfach
    prywatnych