  • Data: 2017-06-23 00:00:35
    Temat: Re: Mini g?o?niki
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał:

    > Na jakim schemacie są dwa wyjścia?

    O co Ci chodzi? Napisałem dwa wejścia. Popatrz na pdf z drugiego linka. Ten
    pierwszy nie bardzo pasuje. W pdf jest kilka wersji. Wybrałem nie tę co
    trzeba. Popatrz tu:

    http://remek62.republika.pl/Tymcz/Wzmacniacz.jpg

    http://remek62.republika.pl/Tymcz/8002(2.0W).pdf

    Przepraszam za pomyłkę.

    > Zestaw głośników to rozumiem co najmniej dwie osobne obudowy.
    > Skoro dwie osobne obudowy i komputerowe to powinny być stereo - czyli dwa
    > takie scalaki każdy sterujący swoim głośnikiem.

    Dwie osobne obudowy i stereo. Zasilacz i wzmacniacz dwukanałowy są w jednej
    obudowie, a w drugiej obudowie jest tylko głośnik. To typowe rozwiązania w
    tanich zestawach. W jakichś ful wypas jest może inaczej. Nie wnikam,

    Pzdr