    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mini g?o?niki
    Date: Fri, 23 Jun 2017 18:24:27 +0200

    W dniu 2017-06-23 o 16:45, Kamil pisze:

    > Tak jest przeważnie i tak mam podłączone swoje głośniki. Natomiast temat
    > dotyczy:
    >
    > "Mam do naprawy zestaw mini głośników komputerowych. Pourywane sa
    > przewody i
    > nie wiem jak podłączyć".
    >
    > Czytałeś to?

    Tak.

    > Z rozpędu przyjąłem, że to też jest "normalny" nie oszukany
    > zestaw. I szukałem do tego rozwiązania. W końcu połączyłem oba głośniki
    > szeregowo i koniec sprawy. O tym też już pisałem.

    Ja też przyjąłem, że normalny dwukanałowy a dajesz rysunek jednego
    kanału i piszesz, że dwa wyjścia, a ja widzę jedno to się pytam gdzie te
    dwa wyjścia.
    Sądziłem, że przez pomyłkę dałeś jakiś inny link, czy co.

    Nie chciałem Ci radzić podłączania dwu głośników do jednego toru bo jak
    oryginalnie było stereo to nie będzie to naprawa tylko popsucie.
    Brałem też pod uwagę (dlatego, że dałeś rysunek jednego kanału, a
    pisałeś o dwu głośnikach, że może masz w jednym torze dwa głośniki (nie
    pasuje całkiem do pojęcia minigłośników, ale kto wie, może to wypasione
    minigłośniki). Wtedy może wysokotonowy był podłączony przez kondensator
    (wcale nie elektrolit).

    W każdym razie rysunki które podlinkowałeś w żadnym razie nie pasowały
    mi do zestawu głośników komputerowych.

    A potem na moje pytanie jeszcze bardziej mi namieszałeś bo napisałeś, że
    normalny dwukanałowy, czy jakoś tak.
    P.G.