  • Data: 2014-12-15 00:10:33
    Temat: Re: Miniaturowe serva z encoderem.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Dec 2014 16:49:35 -0800 (PST), Zachariasz Dorożyński

    > Najtańsze serwo modelarskie kosztuje z 12 złotych. Kup sprawdzisz i będziesz pewny.
    Po chuj zgadywać i nie być pewnym.

    Nawet jak sprawdzisz, to moze sie okazac ze inne dzialaja inaczej.
    A w szczegolnym przypadku to nawet jeden model serwa dziala roznie, w
    zaleznosci od sztuki.
    Bo producent zmienil scalaka, producent scalaka zmienil maske itp.

    J.