eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMiniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow. › Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 6 Dec 2014 18:49:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Miniaturowy uklad nadawczo-odbiorczy o zasiegu kilkunastu metrow.
    From: Tornad <t...@h...com>

    On Saturday, December 6, 2014 4:11:31 PM UTC-5, Zachariasz Dorożyński wrote:
> [...]
    Bede dzwieczny za wszelkie porady. Pozdrawiam T.

    > Jak to ma służyć do pomiaru temperatury to elementy kupisz w jakimś markecie
    budowlanym. Od razu zmontowane i zapakowane w ładne obudowy. Termometr bezprzewodowy
    to się nazywa.
    Oczywiscie, mam taki a drugi bezstykowy, laserowy umozliwajacy zdalny pomiar
    temperatury. To co napisalem jest zgodne z prawda yle, ze nie dopislaem, ze
    chodzi o pomiar temperatury tzw. odxzuwalnej. Nie chcialem gmatwac sprawy ale
    widze, ze nie tylko Ty ale wielu innych tez to zauwazylo. Otoz taki element
    moze miec wielorakie zastosowanie. I chyba takiemu elelmentowi nie musze pisac
    co ma robic czy dla kogo prauje:) On ma przekazac czestotliowsc pewnego, dosc
    znieksztalconego przebiegu, na kilka, gora kilkanascie metrow. Przez okno
    powiedzmy, ale zamkniete:)

    Mam tez drugi problem z tym zwiazany. Potrzebuje generator ladnych
    prostokatnych impulsow, generator typu uniwibrator czyli generator
    pojedynczych impulsow wyzwalany ta czestotliwoscia, rzedu okolo 100 mega.

    Byc moze w gotowych elementach typu wspomniany przez Ciebie termometr, to tam
    siedzi ale zanim to rozbebesze, znajde odpowiednie elementy to szybciej bedzie
    kupic jakiegos dedykowanego gotowca. Chociaz sprawdze, byc moze modul nadawczy
    takiego termometru jest jakos mozliwy do wydlubania?

    Pzdr
    Tornad