    Subject: Re: Moduł GSM z klientem SSL?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Fri, 31 Jul 2015 22:16:13 +0200

    W dniu 2015-07-31 o 13:59, pawel2420 pisze:

    > Wadą G510 jest mała ilość nóżek GPIO. Nie przeszkadza to jednak jeśli
    > zastosuje się połączenie z ESP tak jak kombinuje Atlantis lub z
    > Bluetooth Smart tak jak w produkcie, który wskazałem.

    Ja akurat przytoczyłem ESP jako przykład modułu, na który można napisać
    swój własny soft i używać go, bez potrzeby korzystania z zewnętrznego
    MCU. W tym przypadku nie potrzebuję dodawać WiFi. Problem małej ilości
    linii można by rozwiązać za pomocą kilku extenderów na I2C, szczególnie
    jeśli moduł obsługuje taką magistralę sprzętowo.