  • Data: 2017-05-26 17:02:06
    Temat: Re: Modulator RF TV
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59282966$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...

    > W MTV byc moze, ale w kablu ... przeciez to bedzie zaklocac sasiedni
    > kanal.

    Nie inaczej.

    > W glosniku chyba nie, ale na ekranie beda prazki.
    > I bywaly :-)

    A jeszcze, jak się wzbudzi (często spotykane przy ch..owych
    pseudowzmacniaczykach szerokopasmowych bez ekranowania), co już widywałem,
    to łomatko panie, widać, jak się sąsiady miłują :P
    (chodzi o wrażenie mieszania się wszystkiego ze wszystkim i fantazyjne
    kształty, mocno uruchamiające wyobraźnię)
    Ciekawi mnie, czy sygnał (w stacjach czołowych) jest kształtowany na
    wyjściu, czy przed zmieszaniem z ostateczną nośną, a na wyjściu zwykły
    filtr, by się sąsiednie kanały właśnie zbyt dobrze nie widziały...?

    --
    Moja Matko ja wiem, wiele nocy nie spałaś,
    Gdym opuszczał swój dom, aby iść w obcy świat.