  • 1. Data: 2017-05-22 10:31:36
    Temat: Modulator RF TV
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Mam trochę nietypowe pytanie. Ktoś z was kojarzy może sprawdzony schemat
    telewizyjnego modulatora RF, który na wejściu przyjmowałby sygnał
    kompozytowy (mile widziane także audio) a na wyjściu dawał telewizyjny
    sygnał RF? Najlepiej, gdyby układ pracował na paśmie VHF, zapewniając w
    ten sposób kompatybilność ze starszymi odbiornikami retro.

    Chodzi o przesłanie sygnału wideo do starego telewizora bez wejścia AV,
    bez potrzeby modyfikowania jego konstrukcji.

  • 2. Data: 2017-05-22 10:50:25
    Temat: Re: Modulator RF TV
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2017.05.22 o 10:31, Atlantis pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi o przesłanie sygnału wideo do starego telewizora bez wejścia AV,
    > bez potrzeby modyfikowania jego konstrukcji.

    jeśli rozmiar nie stanowi problemu, to może cały magnetowid za 20zł?

  • 3. Data: 2017-05-22 11:02:07
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

> [...]
    >
    > Chodzi o przesłanie sygnału wideo do starego telewizora bez wejścia AV,
    > bez potrzeby modyfikowania jego konstrukcji.

    Ale chcesz naprawdę bawić się w budowanie własnego modulatora? Masz
    wyposażenie do chociaż wstępnego zestrojenia?
    Parę lat temu to były do kupienia gotowe modulatory, od razu z
    przejściem anteny, teraz pewnie też coś się znajdzie na znanym portalu i
    nie tylko. Może też da się znaleźć "głowicę" od magnetowidu jak chcesz
    to zabudować we własnym urządzeniu.

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2017-05-22 11:29:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ale chcesz naprawdę bawić się w budowanie własnego modulatora? Masz
    >wyposażenie do chociaż wstępnego zestrojenia?

    O ile pamietam jakies bardzo stare doswiadczenia, to nie bylo to
    jakies bardzo trudne.
    Zestrojenie ? Jakie zestrojenie, tam jedna cewka byla :-)

    Ale teraz faktycznie moze byc latwiej gotowca znalezc.

    J.

  • 5. Data: 2017-05-22 11:32:22
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 11:29, J.F. pisze:
> [...]
    > Zestrojenie ? Jakie zestrojenie, tam jedna cewka byla :-)
    >
    > Ale teraz faktycznie moze byc latwiej gotowca znalezc.

    Podnośna fonii

  • 6. Data: 2017-05-22 12:31:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

> [...]
    > Zestrojenie ? Jakie zestrojenie, tam jedna cewka byla :-)
    >
    > Ale teraz faktycznie moze byc latwiej gotowca znalezc.

    No ja tam nie wiem. Chyba mówisz o strojeniu gotowej płytki. Samo
    zwinięcie cewki podnośnej to może jeszcze (chociaż to akurat można na
    kwarcu), ale już HF to można się trochę przejechać jak nie masz wzorca
    albo doświadczenia. "Schemat" to coś innego niż gotowa płytka. No i
    jakoś przydałoby się może choć trochę wyfiltrować wyjście... Ale może za
    poważnie to tematu podchodzę...
    A z innej strony gotowca na VHF to raczej nie będzie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 7. Data: 2017-05-22 13:24:35
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-05-22 12:31, Dariusz Dorochowicz wrote:
    (ciap)

    > A z innej strony gotowca na VHF to raczej nie będzie.

    = Pesymista!

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=333
    6698&highlight=

    Włodek

  • 8. Data: 2017-05-22 14:45:19
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-05-22 o 13:24, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2017-05-22 12:31, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > (ciap)

    > = Pesymista!
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=333
    6698&highlight=

    Nie powiem, jestem pod wrażeniem.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2017-05-22 14:45:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 13:24, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > (...)
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=333
    6698&highlight=

    Pytanie mam odnośnie telewizora tam omawianego: ma on mianowicie wejście
    (?) opisane jako "telefon 2200?".

    Do czego to mogło służyć?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2017-05-22 15:13:32
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-05-22 o 14:45, Adam pisze:

    6698&highlight=

    > Pytanie mam odnośnie telewizora tam omawianego: ma on mianowicie wejście
    > (?) opisane jako "telefon 2200?".
    >
    > Do czego to mogło służyć?

    Może do słuchawek?

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%
    B5%D1%84%D0%BE%D0%BD_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5
    %D0%BD%D0%B8%D1%8F)
    Drugie znaczenie.

    Pozdrawiam

    DD