eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMoja stara kawa › Re: Moja stara kawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moja stara kawa
    Date: Mon, 16 Nov 2009 13:06:03 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <hdrf7b$11c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hdknkj$pkl$1@inews.gazeta.pl> <hdlmn6$iou$1@inews.gazeta.pl>
    <hdov0b$r83$2@inews.gazeta.pl> <hdp88o$1fk$1@inews.gazeta.pl>
    <hdp9f9$crr$1@news.onet.pl> <hdpsq6$o09$1@inews.gazeta.pl>
    <hdre2b$pda$1@inews.gazeta.pl> <hdrel5$s8g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258373163 1068 194.114.146.193 (16 Nov 2009 12:06:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Nov 2009 12:06:03 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613924
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-11-16 12:56:19 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> Jakoś trudno mi uwierzyć w ~20 KM przyrostu na sotrych wałkach i
    >> rejettingu, ale cóż, skoro na hamowni tak wyszło. A na czym było
    >> mierzone, na kole, na sprzęgle?
    >
    > Powiem tak. W 170 KM na kole nie uwierze w zyciu. Chyba zeby ten ZZR
    > mial kompresor albo podtlenek azotu. Moge uwierzyc w 170 KM
    > przeliczeniowych na wale. Wszak japonscy producenci w taki wlasnie
    > sposob ustalaja moc swoich motocykli. Ale to takie bardziej zyczeniowe
    > wielkosci.

    No ja też mam w tym przypadku kryzys wiary, bo znajomi bawiący się w
    wyścigi dłubiąc kompresją (niższa uszczelka, racingowe tłoki),
    PowerCommanderami, rozrządem, racingowymi wydechami i takim tam szpejem
    osiągali (jak twierdzili) realnie po max 15-20 KM, ale tak naprawdę
    mniej tam idzie o wzrost mocy, a bardziej o modyfikację jej przebiegu.
    A to wszystko w sprzętach 2-5 letnich specjalnie strojonych pod wyścigi
    (a nie tylko "wgrywam nową mapę i mam +10 KM"). I jak to porównać z
    blisko 30 letnim motocyklem (choćby po remoncie), który miałby mieć
    przyrost prawie 30 KM?


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: