  • Data: 2009-04-26 16:11:34
    Temat: Re: Moje Zadanie donowe PILNE !!!!!
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."

    >Kiedys nazywało sie to "albumy", teraz prezentacje.
    >Zawsze duzo tego bylo w szkole - zarówno dawnej jak
    >i terazniejszej. Jaka jest wartosc takich prac mozna
    >by godzinami.
    >
    >Akurat dobrze jest, ze pani wymaga na komputerze.
    >Zbieranie tresci, oprawa graficzna, kolorystyka.
    >Dobra, twórcza zabawa. Wole pomóc w takiej pracy,
    >niz w wyklejaniu gazetki ...
    >
    >Ze w PowerPoincie - no cóz - pewenie to dla Pani synonim.
    >Ale tak naprawde to poza PP nic nie ma.
    >
    >Nie wiem zatem co masz do zarzucenia szkolnym prezentacjom.

    Jeszcze raz, powoli i wyraźnie - gdyby to było na, powiedzmy, biologii,
    nie miał bym jakichś wielkich pretensji. Ot, "zrób prezentację o
    kwiatkach lewego brzegu Warty". Ale to jest wpajanie uczniom na
    przedmiocie "informatyka" (czy jak to się tam obecnie nazywa), że
    komputera należy używać bezmyślnie. I to jest równie głupie, jak uczenie
    na matematyce, które przyciski kalkulatora do czego służą, zamiast
    tłumaczyć czym są działania matematyczne.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ This tagline is umop apisdn
    \ K...@e...eu.org /