  • Data: 2010-02-12 12:15:38
    Temat: Re: Molestowanie przez TP
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-12 00:23, Araneus Diadematus wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    >
    > Powiem tak:
    > Byłem zagrożony gdzieś karą, bo spóźniłem się, przyznaję z pokorą, z
    > zapłatą. Jakkolwiek nie wypieram się powinności, i regulowałem je
    > natychmiast, gdy okazało się to możliwe (2-3 dni na zorganizowanie
    > kasy), to strzeliłem takiego gola w ich bramkę: (OIDP, akurat dobiegał
    > koniec promocji.
    > "Wiecie państwo, ja coś tam slyszałem/widziałem, że po moim osiedlu
    > szwęda się jakiś operator, kolega mówił, że mają ofertę i jak
> [...]

    Chyba naprawdę nie znasz realiów TP. Myślisz że człowiek pracujący na
    infolinii przyzna mnie, jako indywidualnemu klientowi, zniżkę!? Czy
    rozumiesz, że to co on może zrobić to zaznaczyć kwadrat, że zamawiam
    usługę, albo odznaczyć jak rezygnuję?

    W końcu zadzwoniłem tam wczoraj w sprawie wyłączenia zgody na dzwonienie
    i baba mnie zbyła mówiąc, że "dowiem się od szefa czy mamy taką opcję
    [wyłączenie zgody marketingowej] w systemie" nawet bez potwierdzenia
    numeru telefonu. Ręce opadają. Chciałbym im wysłać jakieś pismo z takim
    żądaniem, ale nawet nie wiem na jaki adres. Katowice, Opole, Warszawa?