  • 1. Data: 2010-02-10 22:23:35
    Temat: Molestowanie przez TP
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Zawsze myślałem, że miałem wyłączoną zgodę marketingową w TP. W ciągu
    ostatniego miesiąca otrzymałem już kilkukrotnie telefon z pytaniami "czy
    już się namyśliłem na przedłużenie neostrady". Czy da się to wyłączyć na
    błęktinej linii czy też mają prawo wykonywać takie telefony na podstawie
    zapisu w umowie o linię tel. lub neostradę?

  • 2. Data: 2010-02-10 23:38:34
    Temat: Re: Molestowanie przez TP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 23:23:35 +0100, XYZ wrote:
> [...]
    >błęktinej linii czy też mają prawo wykonywać takie telefony na podstawie
    >zapisu w umowie o linię tel. lub neostradę?

    A przekazali ci meritum sprawy ? Umowa promocyjna sie skonczy,
    normalna jest znacznie drozsza.

    No chyba ze sie namysliles i przejdziesz do konkurencji :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-02-11 12:06:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 00:38, J.F. wrote:

    > A przekazali ci meritum sprawy ? Umowa promocyjna sie skonczy,
    > normalna jest znacznie drozsza.
    >
    > No chyba ze sie namysliles i przejdziesz do konkurencji :-)

    Ale ja dobrze o tym wiem, tylko że moja umowa kończy się 10 kwietnia, a
    pierwszy telefon miałem kilka dni po 10 stycznia. Jak mówię, że nie
    jestem zdecydowany to mówią, że zadzwonią ponownie. Dlatego się pytam,
    bo na pewno już nie jeden z was miał z tym do czynienia i studiował ich
    regulaminy.

  • 4. Data: 2010-02-11 12:28:32
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem zdecydowany to mówią, że zadzwonią ponownie. Dlatego się pytam,
    > bo na pewno już nie jeden z was miał z tym do czynienia i studiował

    Ja bym ich na ślepo zahaczył - jak dacie za pół dotychczasowej ceny,
    bądź w innej wersji za połowę ceny konkurencji, to pogadamy, w
    przeciwnym razie do widzenia.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 5. Data: 2010-02-11 12:34:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 13:06:43 +0100, XYZ wrote:

> [...]
    >jestem zdecydowany to mówią, że zadzwonią ponownie. Dlatego się pytam,
    >bo na pewno już nie jeden z was miał z tym do czynienia i studiował ich

    Ale o co te pretensje ?
    Mowia ze zadzwonia, i dzwonia, wiec o co chodzi ?
    Nie jestes zdecydowany, wiec dzwonia i pytaja czy juz jestes.

    Ich blad ze robia tak wczesnie, za duzo czasu do namyslu :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-02-11 12:41:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 13:34, J.F. wrote:

    > Ale o co te pretensje ?
    > Mowia ze zadzwonia, i dzwonia, wiec o co chodzi ?
    > Nie jestes zdecydowany, wiec dzwonia i pytaja czy juz jestes.
    >
    > Ich blad ze robia tak wczesnie, za duzo czasu do namyslu :-)
    Nie, telefon z Netii, chyba 29 stycznia, też miałem, że tego dnia kończy
    się jakaś "super promocja", w obniżonej cenie itd. Ja wiem dokładnie
    czego chcę. Żeby po prostu nie dzwonili. Z dostępem do Internetu zrobię
    to, co będę chciał. Zresztą nie mam pretensji do Ciebie, a im nie
    potrafię wyperswadować tego, żeby już nie dzwonili. Może mógłbyś się
    odnieść do meritum sprawy, tzn. jak ich skutecznie przekonać, żeby już
    nie dzwonili?

  • 7. Data: 2010-02-11 12:49:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 13:28:32 +0100, Araneus Diadematus wrote:

    >Ja bym ich na ślepo zahaczył - jak dacie za pół dotychczasowej ceny,
    >bądź w innej wersji za połowę ceny konkurencji, to pogadamy, w
    >przeciwnym razie do widzenia.

    A oni cie z manki - albo przedluza pan umowe na kolejny rok na
    promocyjnych warunkach [zblizonych do obecnych], albo podniesiemy panu
    oplaty trzykrotnie. Bo neostrada bez promocji kosztuje 180zl/m.

    I co, przenosisz w imie, k*, zasad, czy po przemysleniu dochodzisc do
    wniosku ze TP niewiele drozsza, a jakosc byla w sumie calkiem dobra i
    nie warto ryzykowac z Netia czy innym operatorem ?

    J.

  • 8. Data: 2010-02-11 12:55:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 13:28, Araneus Diadematus wrote:

> [...]
    >
    > Ja bym ich na ślepo zahaczył - jak dacie za pół dotychczasowej ceny,
    > bądź w innej wersji za połowę ceny konkurencji, to pogadamy, w
    Chyba w to nie wierzysz. Chociażby na a.p.neostrada pojawił się kilka
    dni temu wątek, że neo + tv z talerza można mieć tylko do prędkości 2
    Mb/s. Przy przejściu na 6 Mb/s wyłączyli możliwości oglądania telewizji
    satelitarnej, i nie włączą - takiej usługi nie mają w systemie i już.
    Zresztą nie mam ochoty na przechodzenie do innych operatorów. Netia to
    identyczny burdel na kółkach, a obecna cena za 1 Mb w tp jest dla mnie
    znośna. Chodzi o to, że przedłużę w momencie w którym SAM zechcę to
    zrobić, a nie nagabywany przez telefon w poniedziałek wieczorem.

  • 9. Data: 2010-02-11 13:09:53
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > A oni cie z manki - albo przedluza pan umowe na kolejny rok na
    > promocyjnych warunkach [zblizonych do obecnych], albo podniesiemy panu
    > oplaty trzykrotnie. Bo neostrada bez promocji kosztuje 180zl/m.

    To w takim razie "miło było, ale do widzenia, bujajcie wory, żegnam na
    zawsze". Wtedy Iplusa, Sferię, czy inny PruConnect. Nawet drożej, byle
    nie z TP.

    > I co, przenosisz w imie, k*, zasad, czy po przemysleniu dochodzisc do
    > wniosku ze TP niewiele drozsza, a jakosc byla w sumie calkiem dobra i
    > nie warto ryzykowac z Netia czy innym operatorem ?

    Ja wybrałem UPC. SDI papa, za drogie (a oferują do dziś, a jakże... cena
    ani grosz nie spadła), jakość była super, stałe IP, bezawaryjne, ale
    wolne i drogie. A teraz ISO Mandrivy na DVD żłopię w 45 minut, godzinę,
    a jak mi transfer łącze wysyci (50 Mbps) to i szybciej. Ważne, ze bez
    promocji, więc nie wiąże mnie lojalka. Płacę 120 miesiecznie.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 10. Data: 2010-02-11 13:50:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 13:41:47 +0100, XYZ wrote:
> [...]
    >potrafię wyperswadować tego, żeby już nie dzwonili. Może mógłbyś się
    >odnieść do meritum sprawy, tzn. jak ich skutecznie przekonać, żeby już

    Nie mam pomyslu, ale moze zrob to co zamierzasz.
    Zloz im wypowiedzenie od 10 kwietnia, a jak beda dzwonic to informuj
    "wypowiedzialem, bo za bardzo przeszkadzaliscie".

    J.