eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-24 09:47:31
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Wytlumaczcie mi prosze dlaczego wszyscy i wszedzie podaja w 90% tylko moc
    > silnika wyrazona z KM?
    > Przeciez moc to predkosc a dopiero moment obrotowy to elastycznosc
    > silnika, przyspieszenie i frajda z jazdy.
    > Nauczylem sie tej zasady gdy najpierw mialem Carine E z moca 107 KM (125
    > Nm) a teraz posiadam C klase CDI ktora ma 125 KM i 300 Nm.
    > Jazda jest nieporownywalnie "ciekawsza".
    > Wiem ze diesle z zasady maja wiekszy moment ale to tutaj nie o to chodzi.
    >
    Oj widzę że dyskusja benzyna kontra diesel gotowa. Moc się podaje po to żeby
    klient był zadowolony. I wychodzi wtedy że ma w silniku 1.2 84 KM i wcale to
    nie chce jechać. No ale jak podkręci maszynę do 6200 to przecież zapierdala
    i ma do setki mniej niż jakiś stary silnik 1.6 8V 75 KM. I przed kolegami
    można sie pochwalić. Szkoda ze czar pryska jak się uzytkuje takie 1.2 i pod
    lekka górkę trzeba redukować nawet do 3 i szlifować na max obrotach. Dlatego
    ja już dawno przestałem patrzeć na dane w papierach odnośnie mocy bo nijak
    to sie ma to codziennego uzytkowania.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: