  • Data: 2018-11-16 00:11:14
    Temat: Re: Monitoryng w Autobusach Komunikacji Miejskiej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpurs3c.5rg.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > nie ma żadnych problemów technicznych, by synchronizacja SSD => HDD robiła
    > się tylko przy wyłączonym silniku w autobusie na pętli.

    Kręcić nie musi, ale, miałem w domu przypadek, że dysk, WYŁĄCZONY, leżał
    bokiem na dywanie. Lekko trącony, zajął na nim pozycję leżenia spodem.
    Przewrócił się mięciutko, z dłuższego boku.
    No i poprzewracały mu się niektóre sektory.
    Więc jednak unikałbym miejsc, gdzie dysk jest narażony przede wszystkim na
    WIBRACJE. Wolę na zimne dmuchać. A zawartość kursu pchnąć połączeniem
    komórkowym, można zresztą w każdej chwili. Może sobie policzę pewne
    zależności, by sobie wymyślić, jakie opcje wchodzą w rachubę. Na razie
    odpocznę, bo naprawiałem podświetlenie matrycy, z jednej strony upalil się
    kabelek przy świetlówce, z drugiej, umęczył się kabelek przy wtyczce. Ale
    już jest, świeci.
    Policzę, ile obrazu może się wyprodukować, czy przeleci to przez łącze
    komórkowe, czy to tylko jakieś nagle zdarzenia, dodatkowym poleceniem od
    razu na szopę, a całość na (pół)kursie, mogły by być jakieś terminale na
    pętlach, gdzie dyspozytor ma własny mini-serwer i zbiera z pojazdów, a potem
    własnym łączem wali do centrali.
    Idę kimać, podsypiam już...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,