  • 1. Data: 2018-11-11 14:13:00
    Temat: Monitoryng w Autobusach Komunikacji Miejskiej
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    na czym on jest oparty i jak długo przechowuje się obraz z kamerek ?

  • 2. Data: 2018-11-11 17:48:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz pyta:

    > na czym on jest oparty i jak długo przechowuje się obraz z kamerek ?

    Jak jechałem niedawno autobusem, to do szyby przyklejona była kartka,
    na której to wszystko w szczegółach było opisane. Jakieś RODO tego
    wymagało (tej kartki), tak pisali. Szczegółów nie pamiętam, ale chyba
    misiąc.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-11-11 20:49:41
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    aha , to jasne , bo u mnie w Białymstoku nigdzie ma żadnej informacji
    nt. czasu przechowywania zapisów z tych kamerek.

    ps. ciekawie czy codziennie pliki z nagrań z tych kamerek ze wszystkich
    autobusów [ tylko w Białymstoku jest ich ok. 260 ] są zgrywane na serwer
    w bazie komunikacji miejskiej ?

  • 4. Data: 2018-11-11 21:05:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):
    > aha , to jasne , bo u mnie w Białymstoku nigdzie ma żadnej informacji nt.
    > czasu przechowywania zapisów z tych kamerek.

    Zamiast na grupie zapytałbym u źródła. Nagrania z monitoringu budynków
    trzymane są przez 14 dni: https://www.komunikacja.bialystok.pl/?page=cookies

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2018-11-11 21:38:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2018-11-11 o 20:49, Grzegorz pisze:
> [...]
    >
    > ps. ciekawie czy codziennie pliki z nagrań z tych kamerek ze wszystkich
    > autobusów [ tylko w Białymstoku jest ich ok. 260 ] są zgrywane na serwer

    http://aspolska.pl/monitoring-w-autobusach-i-tramwaj
    ach/

  • 6. Data: 2018-11-12 21:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2018 20:49:41 +0100, Grzegorz napisał(a):
> [...]
    >
    > ps. ciekawie czy codziennie pliki z nagrań z tych kamerek ze wszystkich
    > autobusów [ tylko w Białymstoku jest ich ok. 260 ] są zgrywane na serwer

    Byc moze.

    Ma to sens, zeby polaczyly sie po wifi i zgraly, zamiast montowac
    wielka pamiec lub twardy dysk w pojezdzie.

    J.

  • 7. Data: 2018-11-13 16:21:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy cenie autobusu komunikacji miejskiej cena duzej pamieci nie ma zadnego
    znaczenia.

  • 8. Data: 2018-11-13 16:24:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Przy cenie autobusu komunikacji miejskiej cena duzej pamieci nie ma
    >zadnego znaczenia.

    Ale wygrywa najtansza oferta w przetargu, i tu 100 zl moze miec
    znaczenie.

    Poza tym moga wyjsc trudnosci techniczne ...
    No i wygodniej sie oglada te monitoringi jak sa w biurze na serwerze,
    a nie trzeba latac po zajezdni i pytac kiedy wroci...

    J.

  • 9. Data: 2018-11-13 18:57:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Ale wygrywa najtansza oferta w przetargu, i tu 100 zl moze miec znaczenie.

    WiFi o dużym zasięgu i przepustowości też będzie kosztować. Plus serwer,
    oprogramowanie.

    I tak musi wrócić.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2018-11-13 19:14:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikt tego nie oglada jak nie zostanie zmuszony przez sytuacje. Odkad zainstalowalem
    kamerki w samochodzie obejrzalem moze 10 minut a moze mniej. Obejrzalem zeby
    sprawdzic czy dzialaja.