    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Monitoryng w Autobusach Komunikacji Miejskiej
    Date: Wed, 21 Nov 2018 23:17:44 +0100
    <psjlm7$k5v$1@node1.news.atman.pl> <psklo1$18k$1@node2.news.atman.pl>
    <pskqc6$o96$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <pskudu$s75$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <psstrm$fn5$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnpv6dek.cbf.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ludzie w laboratoriach to robią.

    Bo od tego oni są, od tego są oni...

    > Kto bogatemu zabroni? Jednak miejskie przedsiębiorstwa komunikacji
    > zbiorowej
    > nie są podmiotami, które mogą szastać środkami na lewo i prawo.

    Ale też biednego nie stać na tanie rzeczy.
    Niby mogę wybrać, kupić pralkę za 200 baksów i zjebie mi się po roku, albo
    kupi.c pralkę za baksów 1000, i mieć ją sprawną 10 lat i jeden dzień dłużej.

    > Można napisać ze cztery prace habilitacyjne na temat postulowanego modelu
    > obiegu danych monitoringu w miejskiej komunikacji. Ale jednak ten
    > monitoring
    > robi się zwykle środkami najtańszymi i najprostszymi z ogólnodostępnych.

    Co niekoniecznie musi być najlepsze. Szczęśliwie, jakość kamer poprawia się,
    kiedyś kamera, którą się podniecaliśmy, BP BYŁA i konterfekt nawet było od
    biedy widać ("paczcie, Ziutek piwero duszkiem żłopie"), a dziś nawet nie
    mogli byśmy na to patrzeć "co tam murwa kać nic nie widać".

    > Jarek
    >
    > PS
    > Od jakiegoś czasu dochodzi jeszcze kwestia, o której było na wsponianej
    > na początku kartce na szybie autobusu. Te dane osobowe maja swojego
    > administratora. On nie chce mieć na głowie rozważania kwestii danych
    > latających w powietrzu po mieście od pętli do pętli.

    Dojdziemy do tego, co w Austrii bodajże, gdzie facet przedstawił dowód z
    kamerki w aucie i miał z tego tytułu problemy ON, nie sprawca... Idźmy
    dalej, Polsko. Niebawem, o ile nie już, większa swoboda będzie w KRLD, gdzie
    jak najbardziej, na ulicy focić i filmować MOŻNA, (a Koreańczycy jak
    najbardziej mają własne komórki, inna sprawa, że okrojone w możliwościach,
    ale focidla w nich są) z wyjątkiem pewnych miejsc, ale to i w Usiech takowe
    są.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.