    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Montaż uchwytu satelity na o cieży okna
    Date: Fri, 21 May 2010 20:48:36 -0700 (PDT)

    To co ja mam użyć do mocowania i jakiej średnicy ma być kolek. Czy tam
    jest pełny beton, nie wiem, moźe sie zdażyć ze sciana ma jakies
    warstwy bo wiercąc od strony wewnetrznej, trafiłem kiedys na jakąś
    pustke.
    Mazesz mi jakies zdjecie kołka pokazać?

    Jeszcze coś, jaki jest kąt patrzenia anteny w niebo? Na przeciw okien
    mam inny budynek i nie wiem, czy on może zasłonić czy nie?