  • 1. Data: 2009-04-09 04:09:02
    Temat: Re: Mosty
    Od: Wiesiek <w...@g...com>

    On 7 Kwi, 14:29, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Inzynier bez intuicji to gowno nie inzynier.
    >
    > A.L.
    Bardzo słuszna uwaga.
    W.Kr.

  • 2. Data: 2009-04-09 05:06:25
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    Wiesiek <w...@g...com> napisał(a):

    > Bardzo s=B3uszna uwaga.
    > W.Kr.

    Jeżeli stosuje sie do norm i przepisów ISO to dyrekcja takiego promuje.

    Znam paru takich inżynierów, którzy mają wyłącznie intuicję zdobytą dzięki
    bogatej praktyce, bez wiedzy teoretycznej.
    Tacy nie potrafią prawie niczego policzyc.

    WM

  • 3. Data: 2009-04-09 06:14:03
    Od: Wiesiek <w...@g...com>

    On 9 Kwi, 07:06, "WM " <c...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > bogatej praktyce, bez wiedzy teoretycznej.
    > Tacy nie potrafią prawie niczego policzyc.

    Spotkłem i wielkich teoretyków. Ci umieli wszystko porachować ale z
    ich wyobraźnią było fatalnie.
    Zatem wniosek jak w tym haśle o trzech S co było przed laty w holu
    jednego z biur projektowych.
    "Powodzeniem 3S jest 2W".
    2W to skrót od "wiedza i wyobraźnia".
    Potrzeba wiedzy ale i wyobraźni. I wszystko w odpowiednich
    proporcjach.

    " Intuicja to skrzyżowanie wiedzy i wyobraźni w tym punkcie gdzie jest
    rozwiązanie problemu.
    Intuition is the meeting of knowledge and imagination at the point
    where the solution of the problem lies.
    http://www.andsol.org/polski/cutit.html"
    W.Kr.

  • 4. Data: 2009-04-09 08:26:59
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 9 Apr, 05:09, Wiesiek <w...@g...com> wrote:

    > Bardzo słuszna uwaga.
    > W.Kr.

    Hehe, widzę że Pan Wiesiek o inżynierii woli z naukowcami nie
    dyskutować :-)
    Bardzo słusznie.
    Konrad