  • Data: 2018-01-21 19:11:17
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-20 o 22:12, RadoslawF pisze:

    > Nie.

    Nie wiem jaką to umowę podpisałbyś z kablówką która w trakcie umowy robi
    podwyżkę. Jeśli się takie coś ma wydarzyć to jest to powód do zerwania
    umowy i sprawa robi się dość głośna z pewnością z obowiązkiem
    poinformowania o tym klienta.

    Pomyślcie o tym z trochę innej strony. Gdzie jest powiedziane że usługi
    będą tylko tanieć?

    Właśnie się zastanawiam czy przedłużyć umowę za 1 zł/mies. na tel.
    stacjonarny (taki głównie do odbierania rozmów pozostawiony dla rodziny)
    który przeszedł na czas nieokreślony.
    Jak mi zasugerował konsultant jest to dla operatora nieopłacalne i mogą
    chcieć mi go bez obowiązującej terminowej umowy odłączyć albo zastąpić
    czymś droższym
    W sumie to nie wiem co mogliby zrobić z numerem stacjonarnym innego niż
    "odłączyć"
    Przedłużyć na kolejne dwa lata na tych samych warunkach (1 zł/mies.) czy
    ciągnąć to w ramach "bez umowy"?

    Oczywiście chodzi o pleja bo jak wiadomo w takim orange to konsultanci
    robią wielkie oczy na taką _usługę stacjonarny po GSMie)