  • Data: 2018-01-22 12:16:32
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 11:22:13 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Choćby konieczność jej wypowiadania.
    A co to za problem meila wysłąc czy nawet zwykły list?
    Jeśłi juz wypowiedziećź jest koniecznosć
    Normalnie na uszach musiałem wręcz
    > stawać aby swoją rezygnacja zadowolić firmę O. Z C+ było bardzo
    > podobnie, tak że teraz unikam podpisywanie wszelakich cyrografów jak
    > zarazy.
    Ja dzięki abo może i kilka złotych miesięcznie przepłacam
    Ale patrząc chociażby na tą grupę to praktycznie 99% postów mnie nie dotyczy
    Nie mam problemu jakim kodem i kiedy przedłużyć promocję, nie mam problemu z
    przenosinami numeru, nie są dla mnie problemem jakieś pakiety i ich kody oraz terminy
    ich wysyłania
    Generalnie chyba z 90% postów tu to pytania/problemy z prepaidami
    Czytam to nijako z boku bo dzięki abonamentowi mnie to nie dotyczy.
    Święty spokój ma też swoją cenę