  • Data: 2018-01-23 10:18:57
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 09:43:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > Ale jakby nie było - prepaid
    > to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na
    > słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to
    > dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.
    Przez chyba 15 lat już jak mam telefon w Era/Tmobile to potrzebę gadania z
    konsultantem miałem średnio raz do roku chyba
    Raz na dwa lata telefon w sprawie przedłożenia umowy i raz reklamacje składałem w
    sprawie konkursu w którym udziału nie brałem. Plus kilka telefonów i cztery wizyty w
    placówce gdy dwa razy korzystałem z opcji "BEZPIECZNE URZĄDZENIE" czy jakoś tak.
    Trzeba było potłuczony tel zawieźć i za ok dwa tygodnie odebrać naprawiony ew wybrać
    nowy jak naprawa nieopłacalna była.
    Dla kilku numerów które od chyba już 3 lat mam w abonamencie NJU (z ani razu nie było
    potrzeby dzwonić na infolinie
    Ba- nawet w sumie logować do ich BOA się nie muszę bo faktury przysyłają mailem a i
    mam ustawione automatyczne zaciąganie faktur z NJU m.in przez BM.pl. Tak więc kilka
    abonamentów w mojej rodzinie plus dodatkowo neostradę, nc+, energa i internet
    stacjonarny mamy płace jednym szybkim przelewem za pośrednictwem BM.pl
    To jest dodatkowy powód dla którego z ofert abonamentowych korzystam zarówno dla
    internetu, jak i prądu czy telefonów
    Jeden przelew przez bm.pl na początku miesiąca i prawie wszystko opłacone