    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Date: Sun, 28 Jan 2018 09:39:49 +0100

    > Może od razu podziękuj płacącym podatki za to że możesz być operowany w
    > szpitalu.
    sam płacę podatki, a w zasadzie opłaty na leczenie, bo to inna sprawa. a
    tak poza konkursem, to jestem zdania, że każdy inny system opłacania
    leczenia jest lepszy niż nasz.
    W kwestii tego wątku, chyba nie zrozumiałeś jak to działa. operator
    ogłasza promocje bo są mu potrzebne nowe aktywacje. Jeśli chętnych jest
    za dużo, promocja się kończy, ale cel (przyrost liczby abonentów) został
    osiągniety. JEdnak samo to że może zrobić taką promocje wynika z całkiem
    dobrych przychodów z już podpisanych umów. jak zeznawali koledzy, przy
    stosunkowo niewielkiej opłacie miesięcznej, ważną kwestią staje się
    wygoda. więc skoro ja mam za darmo to samo co oni, to płacą za.. swoją
    wygodę i moje usługi. W szpitalu niczego nie dostaję za darmo. to
    kwestia takiego a nie innego ubezpieczenia. Można by nawet stwierdzić że
    to ja się "zrzucam" na leczenie tych ludzi którzy proszą sie o
    choroby, albo są ofiarami braku odpowiedzialności innych.
    > Gdzie się takie typy rodzą? :-)

    ToMasz