  • Data: 2007-08-18 21:27:41
    Temat: Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    meer wrote:

    > Jeszcze jedno: zawsze byłem przekonany, że ruch z iDSL jest w pewien
    > sposób uprzywilejowany czy też korzysta z nieco innych kawałków
    > infrastruktury. Widziałem na własne oczy przykłady sporych różnic w
    > działaniu neostrady i iDSL w tym samym czasie, w tym samym budynku. Czy
    > jestem w błędzie?

    Podobno neostradę podłączają w ciemno, natomiast pod idsl mierzą
    parametry kabla żeby łącze działało stabilnie. O dalszy odcinek bym się
    nie martwił. Niestety usuwanie awarii idsl nie działa w weekendy. Od
    ostatniej chyba zmiany regulaminu serwisanci pracują od poniedziałku do
    piątku.
    Znam z autopsji. W zeszłym tygodniu, w nocy z piątku na sobotę, jakieś
    drobne pijaczki wyszarpały mi kabel z głowicy. Druty zostały wetknięte z
    powrotem w łączówkę dopiero w poniedziałek. I muszę się cieszyć.
    --
    Olek