    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Date: Fri, 25 May 2018 13:52:27 +0200

    news:pe89m5$d12$1$Adam@news.chmurka.net...
> [...]

    Wyspa należąca do KRLD.

    Poczytajcie o ludności Sentinel. To, co piszą o tym ludzie, jest aż
    osobliwie nierealne. Żeby 60 tys. lat nie mili nic z cywilizacją, ale
    narzędzia, choć prymitywne, to robią... Jednak nie dziwota, że mają taką
    wrogość, zwłaszcza, że ich bardzo skrzywdzono jakiś czas temu.

    > Tak się mnię przypomniawszy.
    >
    > Klubowy SP9xxx miał swego czasu bodajże 2,5kW.
    > Niewiele z tego wychodziło, bo siedział w dolinie i obok przewodów WN.

    To lepiej wtedy poczekać na jakąś inwersję i może przeprowadzić na
    wzniesienie linię z drutu, taki pasywny przemiennik-powtarzacz.

    > Ale ktoś go razu pewnego zabrał gdzieś, gdzie były "łowy na lisa". Po
    > włączeniu trochę odbiorników "lisowców" się usmażyło.

    Się nie dziwię. Podobno tak smażono niepokornych CB-istów (odróżnijmy ich od
    tych normalnych i porządnych), jak się za bardzo rozochocili i na paśmie
    teciało trochę za dużo członków, stosunków płciowych i prostytutek, czy
    nośnych... ANT kierunkowa na takiego i jeb, 3 KW w antenę, nie było siły.

    A tak w ogóle, jak stacja nie może dowołać się normalną mocą, to
    prawdopodobne, że coś jest nie tak z wyposażeniem... Ja w każdym razie ze
    Szczawnicy z Przehybą nie miałekm żadnych problemów, w '93, jeszcze pod
    swoim starym znakiem (zmieniłem, przy okazji odnawiania pozwolenia, to ten
    jako nick w nagłówku, pytano mnie nawet, czy to stacja okolicznościowa,
    specjalna, nie, jak najbardziej zwykła, prywatna, jak tysiące innych). Z
    Palenicy (nie mylić z Białczańską) bym "podziargał", ale wyciąg akurat był w
    remoncie... A miałem antenę o zysku dookólnym 6 dB... Mogłem wejść pieszo,
    ale jakby mi sie pić chciało, to nawet nie liczyłem, czy knajpa na górze
    była by otwarta.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...