    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Musi zapłacić, bo mu telefon wyłączą!
    Date: Fri, 25 May 2018 17:33:24 +0200
    <pe7ahk$42q$1@node1.news.atman.pl> <pe89m5$d12$1$Adam@news.chmurka.net>
    <pe8tdj$kqn$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-05-25 o 13:52, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > To lepiej wtedy poczekać na jakąś inwersję i może przeprowadzić na
    > wzniesienie linię z drutu, taki pasywny przemiennik-powtarzacz.

    Raczej brak wzniesień. Poza tym to był klub LOK, nie można było
    wychodzić z instalacjami poza działkę.
    Standardowo była albo zmniejszona emisja na lampach, albo tłumik - nie
    pamiętam.
    Wtedy siedzenie na sitku i zbieranie QSL mnie nie interesowało, bardziej
    sprawy sprzętowe albo SSTV.

    > Się nie dziwię. Podobno tak smażono niepokornych CB-istów (odróżnijmy
    > ich od tych normalnych i porządnych), jak się za bardzo rozochocili i na
    > paśmie teciało trochę za dużo członków, stosunków płciowych i
    > prostytutek, czy nośnych... ANT kierunkowa na takiego i jeb, 3 KW w
    > antenę, nie było siły.

    Na nowym osiedlu w blokach był taki jeden "agresywny" inaczej. Osobiście
    też wychowanek typu "bezstresowy jedynak".
    Ktoś mu na przewód antenowy CB założył ferryt. Jak koleś upalił kilka
    już końcówek, to zmądrzał i nieco spokorniał. Ale chyba nigdy się nie
    dowiedział, co było ze sprzętem.

    > A tak w ogóle, jak stacja nie może dowołać się normalną mocą, to
    > prawdopodobne, że coś jest nie tak z wyposażeniem... (...)

    OIDP dowołać się można było na dx. Tyle, że propagacja siłą rzeczy szła
    w Kosmos, a niewiele poziomo.

    Swego czasu to był jeden z najlepszych klubów w Polsce, zarówno pod
    względem ludzi jak i wyposażenia. Po numerze rejonu szukaj: KKM.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam